به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا:

عابدینی مدیرعامل مستعفی داماش شنبه پرسپولیسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عابدینی که بیش از یک ماه است از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان مدتی است که استعفاء کرده وقرار است روز شنبه با محمد رویانیان نشستی برگزار کند تا در مورد شرایط همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس مذاکرات رسمی خود را انجام دهد.

abedini6به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عابدینی که بیش از یک ماه است از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی و عدم توجه مسئولان استانی به این باشگاه از مدیرعاملی این باشگاه استعفاء کرده است روز شنبه با محمد رویانیان نشستی برگزار می‌کند تا در مورد شرایط همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس مذاکرات رسمی خود را انجام دهد.

مدیرعامل داماش در مورد جلسه روز شنبه با رویانیان به فارس گفت: رویانیان برای پرسپولیس زحمات فراوانی کشیده و همه کاری برای این باشگاه کرده است. از من هم خواست که کمکش کنم به همین دلیل من هم روز شنبه با او نشستی خواهم داشت تا بدانم در کدام بخش از باشگاه پرسپولیس می‌توانم به او یاری برسانم.
وی در مورد وضعیت استعفایش از داماش گیلان گفت: من همچنان بر استعفای خودم پافشاری می‌کنم و این استعفاء را به خاطر حضور در پرسپولیس نداده‌ام بلکه من شرایطی را از هیئت‌مدیره باشگاه خواستم که هیچکدام آنها محقق نشده است به همین دلیل هم بر استعفای خودم پافشاری می‌کنم.
Share