در آستارا رخ داد :

سارق صندوق قرض الحسنه خانگی دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود: اکیپهای عملیاتی با تحقیقات پلیسی به فردی از اعضای صندوق قرض الحسنه خانگی مشکوک شده و وی را با ترفندی پلیسی در هنگام سرقت دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ نادر خورسند فرمانده انتظامی شهرستان آستارای استان گیلان در این رابطه به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی مراجعه خانمی به هویت معلوم، ۳۳ ساله به کلانتری مرکزی این شهرستان و اعلام اینکه پول قرعه کشی در منزلش مورد سرقت سارقان قرار گرفته، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

IMAGE11383809489774

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود: اکیپهای عملیاتی با تحقیقات پلیسی به فردی از اعضای صندوق قرض الحسنه خانگی مشکوک شده و وی را با ترفندی پلیسی در هنگام سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ نادر خورسند با بیان اینکه متهمه در مواجهه با شواهد و دلایل پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، بیان داشت: متهمه اعتماد صاحبخانه را به خود جلب نموده و در هربار قرعه کشی مبالغی را از پولهای جمع آوری شده صندوق می دزدید.

وی پولهای سرقت شده توسط متهمه را ۳۰ میلیون ریال عنوان نموده و اظهار داشت: ۱۰ میلیون ریال از پولهای سرقت شده از متهمه کشف شده و وی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی وروانه زندان شد./افکار نیوز

Share