50 درصد قتل های گیلان در رشت اتفاق می افتد

شهروندان رشتی مواظب جان خودشان باشند!!!!

به گزارش دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد در هفت ماه نخست امسال ۲۴ فقره قتل در گیلان به وقوع پیوسته که بیشترین دلیل وقوع قتل در گیلان موضوعاتی مانند مواد مخدر، اختلافات مالی و مسائل ناموسی و با استفاده از سلاح سرد بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبری پر سر و صدایی که امروز رسانه ها را تحت الشعاع قرار داد اعلام ۲۴ فقره قتل در استان گیلان طی هفت ماه گذشته بود.

رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد در هفت ماه نخست امسال ۲۴ فقره قتل در گیلان به وقوع پیوسته که بیشترین دلیل وقوع قتل در گیلان موضوعاتی مانند مواد مخدر، اختلافات مالی و مسائل ناموسی و با استفاده از سلاح سرد بوده است.ghatl

استفاده از سلاح سرد بین اراذل و اوباش گیلانی نیز رایج است و در برخی از شهرهای گیلان خصوصا در رشت، انزلی، لنگرود به شکل آشکاری قابل رویت است.

گیلوند شهریور ماه سال جاری طی یادداشتی ضمن تقدیر از برخورد پلیس گیلان با ۲۶ تن از اراذل و اوباش رشت خواهان برخورد شدید پلیس با اراذل و اوباش در سایر شهرها به طور جدی و مستمر شده بود.

بر اساس آخرین اخبار پلیس گیلان تمام قتل‌های اتفاق افتاده در هفت ماه اخیر کشف و مجرمان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان فاش ساخت بیشترین آمار وقوع قتل در هفت ماهه نخست امسال  مربوط به شهر رشت با ۱۲ فقره قتل بوده است از اینرو پلیس برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه نیازمند هوشیاری مردم است. فلاح کریمی همکاری مردم با ماموران پلیس را موجب برقراری نظم و امنیت در جامعه ذکر کرد.

البته در این راستا یک مقام انتظامی گیلان پیش تر اعلام آمادگی کرده که در صورت گزارش شهروندان از اسامی و یا محل های تجمع و پاتوق های این افراد و اطلاع آن  به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ ، پلیس امنیت عمومی نسبت به برخورد با اراذل و اوباش اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است با فرارسیدن ماه محرم هر چند که در بسیاری از موارد شاهد کاهش جرائم هستیم اما برخود و نزاع خیابانی خصوصا در بین نسل جوان افزایش می یابد که در موارد بسیاری به قتل انجامیده است از اینرو خواهشمند است با خویشتنداری بیشتری در این ماه با دیگران رفتار نموده و مسئولانه نسبت به اجتماع خود برخورد داشته باشیم./گیلوند

Share