سقوط جرثقیل به دره در جاده فومن ‌ـ ماسوله + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جرثقیل در حال انتقال یک دستگاه وانت‌بار بر اثر تصادف با خودروی پژو به دره‌ای در مسیر جاده فومن به ماسوله سقوط کرد و سه نفر مجروح شدند. جرثقیلی که شب گذشته در مسیر جاده فومن به ماسوله در حال انتقال یک دستگاه وانت‌باری بود بر اثر تصادف با یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جرثقیل در حال انتقال یک دستگاه وانت‌بار بر اثر تصادف با خودروی پژو به دره‌ای در مسیر جاده فومن به ماسوله سقوط کرد و سه نفر مجروح شدند.

13920403000147_PhotoA

جرثقیلی که شب گذشته در مسیر جاده فومن به ماسوله در حال انتقال یک دستگاه وانت‌باری بود بر اثر تصادف با یک دستگاه خودروی سواری به دره‌ای در منطقه مذکور سقوط کرد.

در این حادثه سه نفر مجروح شدند و جرثقیل سقوط کرده نیز توسط یک جرثقیل دیگر از دره بیرون کشیده شد.

رئیس پلیس راه فومنات در گفت‌وگو با فارس دلیل حادثه مذکور را انحراف به چپ وانت‌بار ذکر کرد.

محمد صالحی با بیان اینکه رانندگی در مسیر جاده فومن به ماسوله باید با دقت بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: جرثقیل به هنگام انتقال وانت‌بار که دچار حادثه شده بود منحرف شد و پس از برخورد با خودروی پژو به دره سقوط کرد که سه نفر مجروح شدند.

وی رعایت قوانین رانندگی به ویژه هنگام شب را مورد تأکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: در هنگام حرکت در مسیرهای کوهستانی و جاده‌های پیچ‌دار به ویژه شب باید دقت زیادتری صورت گیرد./فارس

Share