ریزش کوه بخشی از مسیر پونل به هیروآباد را مسدود کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیلومتر ۴۵ محور پونل ‌ـ هیروآباد واقع در منطقه کوهستانی شهرستان تالش امروز به دلیل جاری شدن سیلاب و ریزش گل ولای ناشی از آن مسدود شده است. مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: تلاش نیروهای راهداری برای پاکسازی مسیر مذکور ادامه دارد. حجت شعبان‌پور افزود: شب گذشته نیز ریزش کوه […]

80912260-5223037به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیلومتر ۴۵ محور پونل ‌ـ هیروآباد واقع در منطقه کوهستانی شهرستان تالش امروز به دلیل جاری شدن سیلاب و ریزش گل ولای ناشی از آن مسدود شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: تلاش نیروهای راهداری برای پاکسازی مسیر مذکور ادامه دارد.

حجت شعبان‌پور افزود: شب گذشته نیز ریزش کوه مسدود شدن این محور را به همراه داشت که توسط نیروهای راهداری بازگشایی شد اما شدت بارش و جاری شدن سیلاب به حدی بود که دوباره موجب ریزش کوه و انسداد محور شده است.

به گفته وی به دنبال استقرار وضعیت جوی نامساعد و بارش برف در برخی مناطق کوهستانی گیلان به ویژه محور اسالم به خلخال، گروه‌های راهداری در حال برف‌روبی و پاکسازی مسیر هستند.

این مسئول از تمام رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند خواست تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و تجهیز وسایل نقلیه به زنجیر چرخ و همراه داشتن وسایل گرمایشی در محورهای کوهستانی تردد کنند./فارس

Share