روحانی خطرناکتر از احمدی نژاد است+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، این موضوع که روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال قرار می دهد و می گوید: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.  در حالی که به نظر می رسد با دور جدید مذاکرات ایران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، این موضوع که روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال قرار می دهد و می گوید: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.

 در حالی که به نظر می رسد با دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و نزدیک شدن به توافقات هسته ای ، فشارها بر ایران پایان خواهد یافت اما شواهد و قراین نشان می دهد پرونده به اصطلاح حقوق بشر ایران هم عرض با برنامه هسته ای در حال رسیدگی است و بهانه جویی غرب برای کارشکنی در مسیر ایران پایان نخواهد یافت.
در همین راستا پایگاه خبری_ تحلیلی آمریکایی واشنگتن فری بیکن تیتر یک خود را تحت الشعاع قرار گرفتن حقوق بشر در ایران به خاطر پرونده اتمی انتخاب کرد.

این رسانه مساله زندان سیاسی و افزایش اعدام ها همزمان با گفتگوهای هسته ای ایران و ۵+۱ را باعث نگرانی فعالان حقوق بشر عنوان کرده است. این گزارش تاکید می کند آزادی فردی مانند سعید عابدینی باید جزء گفتگوهای غرب با ایران قرار بگیرد. واشنگتن فری بیکن می نویسد اوباما در مکالمه تلفنی خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران مساله آزادی عابدینی و سایر زندانیان را مطرح کرده است.

این رسانه آمریکایی در ادامه از قول مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، اینکه روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال و تردید قرار می دهد و از قول او می نویسد: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.
لدین می افزاید: میزان اعدام ها بالا رفته است و سرکوب مخالفان شدت گرفته است. او {حسن روحانی} اخیرا شروع به بستن روزنامه ها کرده است. او {حسن روحانی} درمورد آزادی زندانیان سیاسی صحبت کرده است ، بعضی از آنها آزاد شدند اما آنها  اکنون به زندان برگشته اند.

Share