فرهنگی خبرداد: سرپرستی برای یکبار است

روحانی باید تا چهارشنبه وزیر پیشنهادی جدید را معرفی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی دولت در جلسه امروز رای اعتماد نگرفت چهارشنبه هفته جاری با پایان یافتن مهلت سه ماهه سرپرستی، دولت باید وزیر پیشنهادی خود برای وزارت ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع سرانی دیارمیرزا محمد حسن فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مهلت دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس گفت: دولت باید در هفته جاری وزیر پیشنهادی خود برای وزارت ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند.43139_thum

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص مهلت زمان معرفی وزیر پیشنهادی بارها بحث شده و نظر شورای نگهبان هم این است که مهلت سه ماهه سرپرستی برای یکبار است بنابراین هفته جاری آخرین زمان دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور تا چهارشنبه باید وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه هفته آینده زمان سرکشی نمایندگان است زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تمدید می شود یا خیر؟ گفت: طبق آیین نامه بعد از معرفی وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهور مجلس هفته بعد از آن باید بررسی صلاحیت وزیر مربوطه را دستور کار خود قرار دهد.

Share