رهبری املشی :اعتبار تخصیص یافته راه ارتباطی کلاچای‌ ـ قزوین کافی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: احداث راه ارتباطی کلاچای‌ ـ قزوین بالغ بر ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد و با ۹۰۰ میلیون تومان نمی‌توان این بزرگراه را احداث کرد. محمدمهدی رهبری‌املشی با اشاره به وضعیت ایجاد سایت نفتی خزر اظهار کرد: در این زمینه با نماینده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: احداث راه ارتباطی کلاچای‌ ـ قزوین بالغ بر ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد و با ۹۰۰ میلیون تومان نمی‌توان این بزرگراه را احداث کرد.
محمدمهدی رهبری‌املشی با اشاره به وضعیت ایجاد سایت نفتی خزر اظهار کرد: در این زمینه با نماینده تام‌الاختیار وزیر راه صحبت کردیم و قرار شد سایت در همین مکان تعیین شده با جدیت بیشتری دنبال شود.RAHBARI

وی با به احداث راه ارتباطی اشکورات به قزوین در رحیم‌آباد رودسر اشاره کرد و افزود: با ایجاد این راه تحولی در منطقه رخ می‌دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه در قانون بودجه سال جاری ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار از بودجه عمومی برای پروژه مذکور در نظر گرفته شده بود، گفت: این مبلغ تخصیص نیافته است.

وی ادامه داد: با مجوز دولت برخی راه‌های مهم از محل فروش اموال و سهام دولتی تامین اعتبار شوند و در باره پروژه راه ارتباطی رحیم‌آباد به قزوین نیز ۱۰۰ میلیارد اعتبار منظور و مصوب شده است.

رهبری‌املشی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی گیلان این پروژه از قزوین را به مناقصه گذاشته است، تصریح کرد: توسط اداره کل راه و شهرسازی قزوین نیز اقدام‌هایی در حال انجام است.

وی منطقه جواهردشت رودسر را ناشناخته خواند و خاطرنشان کرد: اکنون راه ارتباطی این منطقه نیز از محل اعتبارات وزارت راه در دست اجراست.

این نماینده با تصریح بر اینکه بستر سرمایه‌گذاری رودسر آماده است، یادآور شد: راه ارتباطی کلاچای به قزوین بالغ بر ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد و با ۹۰۰ میلیون تومان نمی‌توان این بزرگراه را احداث کرد.

وی ویژگی احداث مسیر راه ارتباطی کلاچای به قزوین را برشمرد و متذکر شد: این راه تردد شرق گیلان و بخشی از غرب مازندران را به طرف قزوین می‌رساند و بسیار مهم است./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share