رایزنی فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با اسپانیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه هفته جاری برای ملاقات با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به کشورمان خواهد آمد. میشل سالگادو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و رئال مادرید روز چهارشنبه هفته جاری برای حضور در همایش بین المللی علم و فوتبال به تهران سفر خواهد کرد. […]

13-10-16-121450r_iranبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه هفته جاری برای ملاقات با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به کشورمان خواهد آمد.
میشل سالگادو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و رئال مادرید روز چهارشنبه هفته جاری برای حضور در همایش بین المللی علم و فوتبال به تهران سفر خواهد کرد.
وی قرار است در سفر به تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان دیدار و درباره همکاری‌های طرفین بحث و تبادل نظر کند. فعالیت‌های آکادمیک و برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور مهمترین محورهای بحث طرفین است و در صورتی که شرایط مهیا شود ایران و اسپانیا در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
سالگادو از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و ۲۵۴ بازی برای این تیم انجام داد. او از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ هم ۵۳ بازی ملی برای اسپانیا انجام داد./تسنیم

Share