راه‌اندازی بخش سرپایی شیمی ‌درمانی در بیمارستان رسول اکرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از راه‌اندازی بخش سرپایی شیمی‌ درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت خبر داد. محمدحسین شهدی‌نژاد  راه‌اندازی بخش سرپایی شیمی ‌درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهر را اتفاق بسیار خوبی دانست. وی با بیان اینکه نبود این بخش در بیمارستان دولتی بیماران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از راه‌اندازی بخش سرپایی شیمی‌ درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت خبر داد.

محمدحسین شهدی‌نژاد  راه‌اندازی بخش سرپایی شیمی ‌درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهر را اتفاق بسیار خوبی دانست.

وی با بیان اینکه نبود این بخش در بیمارستان دولتی بیماران نیازمند به ویژه سرطانی را نگران کرده بود، اظهار کرد: گاهی بیماران برای انجام شیمی‌ درمانی مجبور می‌شدند علاوه بر رنج سفر هزینه زیادی را پرداخت کنند که با راه‌اندازی این بخش مشکل بیماران تا حد زیادی از این بابت برطرف می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بخش سرپایی شیمی ‌درمانی امروز مرحله آزمایشی خود را با پذیرش چند بیمار انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات بخش سرپایی شیمی‌ درمانی آماده است و هماهنگی‌ها برای تهیه دستگاه تهویه آن مهیا و پزشک فوق تخصص تامین اجتماعی نیز انتخاب شده است.

وی استفاده از بخش سرپایی شیمی درمانی برای بیماران نیازمند را رایگان دانست و تصریح کرد: خدمات شیمی‌ درمانی زیر نظر پزشک معالج به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

شهدی‌نژاد درباره داروهای شیمی ‌درمانی گفت: بیماران داروها را از بیرون بیمارستان و داروخانه‌ها تهیه می‌‌کنند و ۹۰ درصد داروخانه‌ها طرف قرارداد با تامین اجتماعی هستند.

وی راه‌اندازی سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس پیشرفته و با کیفیت برتر در بیمارستان رسول اکرم (ص) را از دیگر اقدامات ذکر کرد و یادآور شد: با راه‌اندازی این دستگاه بیماران به صورت رایگان از آن استفاده می‌کنند./فارس

Share