دیدار تامینی با پرسنل آتش نشانی رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در ۵۲ شهر و ۱۱ دهیاری استان مستقر هستند، گفت: کمبودهای آتش‌نشانی رشت بررسی و این سازمان تجهیز می‌شود. حسن تأمینی پیش از ظهر  امروز در دیدار با مدیران و پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در ۵۲ شهر و ۱۱ دهیاری استان مستقر هستند، گفت: کمبودهای آتش‌نشانی رشت بررسی تامینیو این سازمان تجهیز می‌شود.
حسن تأمینی پیش از ظهر  امروز در دیدار با مدیران و پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر اظهار کرد: پرسنل این سازمان از چالاکی و آمادگی خوبی در مقابله با حوادث برخوردار هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۶۳ ایستگاه آتش‌نشانی در گیلان، افزود: ایستگاه‌های آتش‌نشانی در ۵۲ شهر و ۱۱ دهیاری استان مستقر بوده و گیلان ۱۸۶خودروی ویژه آتش‌نشانی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: در برخی از نهادهای خدماتی در ابتدا باید زیر ساخت‌های مرتبط با خدمات‌رسانی آن نهادها مهیا شود که آتش‌نشانان رشتی از این ویژگی برخوردار بوده و باید برای رفع کمبودها اقدامات اساسی انجام شود.

تأمینی با اشاره به روحیه فداکاری نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، افزود: آتش‌نشانان ایثارگران و مدافعان امنیت در جامعه هستند که در عرصه خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر رشت در این جلسه به مشکلات و معضلاتی که سازمان‌های آتش نشانی استان گیلان با آنها مواجهه هستند، اشاره کرد.

علی مقصودی اظهار کرد: تعداد آتش‌نشانان رشت طبق  ساختارسازمانی ۳۳۷ نفر است که در حال حاضر ۲۰۷ نفر آتش‌نشان در سازمان آتش‌نشانی رشت فعالیت می‌کنند.

وی، خواستار نگاه ویژه برای ارتقای سطح تجهیزات و امکانات آتش نشانی‌های این استان در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم شد و گفت: ارتقای سطح ایمنی در شهرها از اولویت‌های دست‌اندرکاران مدیریت شهری است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت با تقدیر از همکاری مردم با این سازمان، خاطرنشان کرد: این سازمان برای انجام اقدامات زیربنایی برای ایمنی کامل شهر به فرهنگ‌سازی، ارتقای کمی و کیفی و افزایش علم و دانش شهروندان در زمینه مباحث ایمنی در کنار افزایش توان کارکنان و تجهیزات سازمانی نیازمند است./تسنیم

 

Share