خواننده پاپ در زنجیره انسانی «کارون» +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مهدی یراحی» خواننده مطرح کشور نیز عصر جمعه گذشته برای حمایت از رود کارون به اهواز آمد تا در کنار دیگر همشهریانش از کارون حمایت کند. یراحی گفت: موضوع محیط زیست و مخصوصا کارون برای من بسیار اهمیت دارد. وی افزود: من معتقدم مردم خوزستان قبل از اینکه نیاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مهدی یراحی» خواننده مطرح کشور نیز عصر جمعه گذشته برای حمایت از رود کارون به اهواز آمد تا در کنار دیگر همشهریانش از کارون حمایت کند.
یراحی گفت: موضوع محیط زیست و مخصوصا کارون برای من بسیار اهمیت دارد.

99700_519

وی افزود: من معتقدم مردم خوزستان قبل از اینکه نیاز به هنر داشته باشند، باید نیازهای اولیه آنها را تامین کرد.

این خواننده ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود آب کارون گفت: متاسفانه چنین کارهای غیر حرفه ای و غیر علمی آسیب جدی به آب استان می آورد.

 

99701_815

یراحی افزود: شب قبل از تشکیل زنجیره انسانی با خبر شدم که امروز اهوازی ها زنجیره خواهند داشت. به سرعت خودم را به اهواز رساندم تا بتوانم اعتراض خود را به مسئولان برسانم.

وی گفت: من به عنوان یک شهروند نسبت به انتقال آب کارون به هر استانی و برای هر مصرفی اعتراض دارم.

مهدی یراحی متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۰ در اهواز خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، کیبورد و گیتار ایرانی است. یراحی تا کنون دو آلوم «منو رها کن» و «امپراطور» را روانه بازار موسیقی کرده. همچنین تاکنون بیش از ۲۰ تیتراژ تلویزیونی شبکه های ملی را خوانندگی و آهنگسازی کرده است.

99702_347

Share