حمله آدم فضایی ها به زمین!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بکن باوئر می‌گوید: آدم فضایی ها می خواهند با زمینی ها مسابقه فوتبال بدهند. مدتی است که در بعضی نقاط جهان ،مردم و به ویژه طرفداران فوتبال از دیدن عده ای افراد سیاهپوش که با ظاهری عجیب در بعضی ورزشگاه ها حاضر می شوند، شوکه شده اند. البته قضیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بکن باوئر می‌گوید: آدم فضایی ها می خواهند با زمینی ها مسابقه فوتبال بدهند.url
مدتی است که در بعضی نقاط جهان ،مردم و به ویژه طرفداران فوتبال از دیدن عده ای افراد سیاهپوش که با ظاهری عجیب در بعضی ورزشگاه ها حاضر می شوند، شوکه شده اند. البته قضیه فقط حضور این آدم های عجیب (شبیه آدم فضایی ها) نیست. آنچه بر مرموز بودن این ماجرا افزوده، لوگوی عجیب و دایره شکلی است که مدتی پیش در تپه ای در ریودوژانیرو حدود دو ساعت به همراه متن «برنده، زمین را تسخیر می کند» ظاهر شد و مدتی بعد نیز در میدان تایمز نیویورک مجددا این لوگو نمایش داده شد. این گروه در برخی شبکه های اجتماعی نیز صفحه ای به نام «حلقه مرموز» دارد و البته وب سایتی نیز به همین نام دارند.
۱۱ مرد، با لباسهای سیاه بلند و کلاه هایی شبیه کشیش ها و البته با چهره ای که بیشتر یادآور جادوگرهاست، در محافل عمومی فوتبالی ظاهر می شوند.هفته گذشته در ورزشگاه استمفورد بریج لندن و در جریان بازی چلسی – منچسترسیتی طرفداران فوتبال شاهد حضور افرادی بودند که حرکاتی هماهنگ شده و البته عجیب را انجام می دادند. نظیر همین افراد با همان هیبت در ورزشگاه یوونتوس در تورین و همچنین در ورزشگاه آلیانز آرنا در مونیخ دیده شدند. آنها پارچه هایی در دست داشتند که لوگو و شعارشان (برنده، زمین را تسخیر می کند) روی آنها نقش بسته بود.
اما داستان به همین جا هم ختم نمی شود و رد این گروه مرموز در جاهای دیگر نیز دیده شده. توپ هایی غول پیکر (حدود ۳ متر) با لوگوی این گروه هفته گذشته در زمینهای فوتبال مجموع «هکنی مارشز» در انگلیس دیده شد، لوگوی روی این توپها طوری طراحی شده بود که حتی از آسمان هم دیده می شد. یکی از افراد بومی این منطقه گفت: «به همراه مادرم داشتیم می رفتیم که این توپ بزرگ را از فاصله ای دور دیدیم. گفتم خدای من این چیه؟ شبیه حمله موجودات فضاییه! واقعا شکل عجیبی داشت.»
قضیه به جایی رسیده که حتی اسطوره فوتبال المان، فرانتس بکن باوئر نیز در این مورد حرف زده. او گفته با گروهی آدم فضایی تماس داشته که خواستار مسابقه فوتبال با زمینی ها شده اند. تنها کسی که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی قهرمانی جام جهانی شده، در ویدئویی که در سایت «یوتیوب» منتشر شده، در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از او پرسید آیا واقعا حرفهایش در مورد آدم فضایی ها و حضورشان در مسابقه فوتبال جدی است، گفت: «من کاملا جدی هستم و جدی گفتم. سرنوشت بشر آینده ای نامشخص دارد و من نگرانم که برنده، زمین را بگیرد!» آدم فضایی ها خواستار برگزاری مسابقه فوتبال هستند و بکن باوئر قرار است مسئول جمع آوری تیم منتخب جهان برای رویارویی با آنها شود: «تیمی از بهترین های زمین را هدایت می کنم و در راه جمع کردن این تیم، کاملا با دقت و حساب شده قدم برمی دارم.» قیصر فوتبال آلمان در پاسخ به این سئوال که آیا کسی را برای این تیم انتخاب کرده، گفت: «هنوز دارم بررسی می کنم. فعلا کسی را انتخاب نکرد ه ام. ما چاره ای نداریم باید برنده شویم. فوتبال، سیاره ما را نجات خواهد داد.»
البته دست آخر معلوم شد که فعالیت این گروه مرموز و حرفهای عجیب فرانتس بکن باوئر همگی در جهت تبلیغ گوشی جدید تلفن همراه یک برند معروف بوده و آدم فضایی در کار نیست!/فرخ حسابی-خبرآنلاین

Share