جهانگیرشاه از رشت رفت+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جهانگیر عسگرى مهاجم این فصل داماش گیلان روز سه شنبه با حضور در دفتر باشگاه داماش در تهران رضایت نامه خود را دریافت کرد. عسگرى که ابتداى فصل جارى پس از یک سال دورى از داماش دوباره به تیم سابقش پیوسته بود، نتوانست روزهاى طلایى خود در شهرباران را تکرار […]

254768_heroaبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جهانگیر عسگرى مهاجم این فصل داماش گیلان روز سه شنبه با حضور در دفتر باشگاه داماش در تهران رضایت نامه خود را دریافت کرد.

عسگرى که ابتداى فصل جارى پس از یک سال دورى از داماش دوباره به تیم سابقش پیوسته بود، نتوانست روزهاى طلایى خود در شهرباران را تکرار کند و در مجموع پانزده بازى داماش تنها دو بازى و آنهم به مدت ۵٧ دقیقه براى تیمش به میدان رفت و در اکثر بازى ها حتى در جمع هجده بازیکن داماش هم حضور نداشت. عسگرى در میان هواداران داماش محبوبیت زیادى دارد، چرا که رشتى ها دو سال پیش با گل او توانستند پس از سالها در انزلى، ملوان را شکست دهند و پس از آن به وى لقب جهانگیر شاه را دادند. لازم به ذکر است که عسگرى پس از جدایى از داماش یک سال در راه آهن بازى کرده بود.
عسگرى دومین بازیکنى است که جدایى اش از داماش قطعى شده است. پیش از این سعید حلافى هم رفتنش از داماش مسجل شده بود. بوبکر کبه و ماریوداسیلوا دو بازیکن خارجى این تیم هم در نیم فصل از داماش جدا خواهند شد و با احتساب یک جاى خالى هم که از ابتداى فصل در لیست این تیم وجود داشت رشتى ها مى توانند در نقل و انتقالات نیم فصل پنج بازیکن تازه به جمع خود اصافه نمایند.
Share