دیدار استاندار با آیت آلله رودباری

توصیه های آیت اله رودباری به استاندار گیلان +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رودباری در دیداربا دکتر نجفی استاندار گیلان با دعای خیر برای همه مسئولان و خدمتگذاران مردم گفت : عمده مشکلات امروز جامعه ناشی از فشارهای خارجی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رودباری در دیداربا دکتر نجفی استاندار گیلان  با دعای خیر برای همه مسئولان و خدمتگذاران مردم گفت : عمده مشکلات امروز جامعه ناشی از فشارهای خارجی است.jpg146

وی بومی بودن استاندار گیلان را امتیاز مناسب برای وی به منظور خدمت به مردم دانست و با اشاره به فراز هایی از زیارتنامه ی حضرت علی (ع) افزود : امیدواریم خداوند تفضلی به شما بکند تا به عنوان پدری مهربان برای گیلان بتوانید مسائل و مشکلات موجود را برطرف کنید.

آیت الله رودباری اظهار داشت : بیکاری و تورم از مهمترین مشکلات جامعه است و از مسئولان میخواهیم در جهت حل این مشکلات تلاش کنند.

وی گفت : اگر مشکلات اقتصادی جامعه حل شود بسیاری از بزهکاری های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

آیت الله رودباری در بخش دیگری از سخنانش بر تعمیق آموزه های دینی در نسل جوان نیز تاکید کرد و افزود : در مسائل فرهنگی در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم که لازم است به مسئله تربیت دینی و آموزش های معارف اسلامی در سنین کودکی در مدارس توجه شود.

این استاد حوزه ادامه داد : باید مبلغان دینی و اساتید و عالمان قوی تربیت شوند و  با حضور در مناطق مختلف مبانی دینی جوانان و نوجوانان را تقویت کنند.

وی خاطر نشان کرد : باید از مراکز دینی و بقاع متبرکه مهم استان نیز در جهت تبلیغ و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بهره ی بیشتری برد.

دکتر محمدعلی نجفی نیز در این دیدار که در آستانه عید غدیرخم انجام شد با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت : ما مسئولان همواره نیازمند توصیه ها و تذکرات علمای بزرگواری همچون شما هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به سخنان آیت الله رودباری مبنی بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم افزود : اولویت های کاری برنامه های من تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی و رفع معضلات بیکاری است که از عمده درخواست های مردم نیز هست.

jpg148

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر حل مشکلات معیشتی و اشتغال اظهار داشت : خدمتگذاران مردم عزم راسخ دارند تا با یاری خداوند متعال و دعای خیر علما و روحانیان بزرگوار هرچه بیش تر بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : برای تقویت پایه های اقتصاد معیشتی و عرصه های فرهنگی جامعه تمام تلاش خود را به کار خواهم برد.

Share