توسعه صومعه‌سرا در گرو تعامل با رسانه‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار صومعه‌سرا گفت: تحقق توسعه و پیشرفت صومعه‌سرا در همراهی و تعامل با رسانه‌ها است. میرزا حسینعلی‌زاده شامگاه پنجشنبه در جمع نمایندگان خبرگزاری‌های گیلان فضای اطلاع‌رسانی در خبرگزاری‌ها را خوب توصیف کرد. وی با بیان اینکه وضعیت خبری خوبی از بعد فضای رسانه‌ای در استان وجود دارد، اظهار کرد: […]

13920810000005_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار صومعه‌سرا گفت: تحقق توسعه و پیشرفت صومعه‌سرا در همراهی و تعامل با رسانه‌ها است.

میرزا حسینعلی‌زاده شامگاه پنجشنبه در جمع نمایندگان خبرگزاری‌های گیلان فضای اطلاع‌رسانی در خبرگزاری‌ها را خوب توصیف کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت خبری خوبی از بعد فضای رسانه‌ای در استان وجود دارد، اظهار کرد: خبرگزاری‌ها فضای خوب و آرامی را در سطح استان ایجاد کرده‌اند.

فرماندار صومعه‌سرا با قدردانی از خبرنگاران این شهرستان، تعامل با آنها در امر اطلاع‌رسانی اخبار را بسیار مهم دانست.

وی انعکاس اخبار درست و دقیق از فرمانداری صومعه‌سرا را خواسته مهم از اصحاب رسانه این شهرستان ذکر کرد و گفت: صومعه‌سرا شهرستانی سیاسی است و نباید تحت تأثیر این روند قرار گرفت.

حسینعلی‌زاده توسعه و پیشرفت شهرستان را در گرو همراهی و تعامل با رسانه‌ها دانست و یادآور شد: خبرنگاران محرم فرمانداری هستند اما حدود بین مسئولان و خبرنگاران باید رعایت شود.

وی با ابراز گله‌مندی از نحوه فعالیت برخی سایت‌های غیرمجاز استان، یادآور شد: برخی سایت‌های غیر رسمی به شایعات و ایجاد تشنج در جامعه دامن می‌زنند.

فرماندار صومعه‌سرا، خبرنگاران را امین مسئولان خواند و متذکر شد: خبرنگار باید بی‌طرفانه و در راستای شکوفایی شهر و جامعه خود قلم بزند./فارس

Share