در آستانه مهلت 100 روزه؛

تغییرات دولت تدبیر و امید از ۱۰۰۰ نفر گذشت !!+اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تعداد عزل و نصب‌ها در دولت یازدهم در فاصله چند روز مانده تا وعده ۱۰۰ روزه‌ای که رئیس‌جمهور برای ارائه گزارش عملکرد به مردم تعیین کرده بود، از مرز هزار نفر گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ابتدای شروع به کار حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ تاکنون، بیش از هزار نفر از مدیران کشور برکنار شده‌اند. در میان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی، نهاد ریاست جمهوری، وزارت نفت و وزارت بهداشت همچنان رکورددار بیشترین تغییر هستند.

434461_259

حسن روحانی در نخستین نشست خبری خود پس از انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور، وعده داده بود که با کلید آمده و «داس» ندارد و پس از این جمله معروف خود درباره نحوه تغییر مدیران گفته بود: من اتوبوسی مدیران را تغییر نمی دهم حالا اگر کسی اتوبوسی و بدون بلیط آمده، موضوع دیگری است.

اکنون اما با ۱۰۳۴ تغییر در بدنه مدیریتی دستگاه‌های اجرایی،می توان گفت تیم روحانی وسیله نقلیه خود را تغییر داده اند و به جای اتوبوس ،با قطار در حال ورود به دستگاه های اجرایی کشور می باشند.
27_377
برای دیدن فهرست تمام انتصابات دولت یازدهم بر روی عکس بالا کلیک کنید

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share