تجمع و جشن تولد حامیان احمدی نژاد در نارمک !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حامیان احمدی نژاد ظاهرا امروز قصد تجمع در نارمک به مناسبت تولد او را گرفته اند. سایت احمدی نژادی ها نوشت: جمعی از دوستان و علاقه مندان به دکتر محمود احمدی نژاد بنا دارند در روز تولد ایشان (دوشنبه ۶ آبان)، از ساعت ۶ تا ۹، در مقابل منزل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حامیان احمدی نژاد ظاهرا امروز قصد تجمع در نارمک به مناسبت تولد او را گرفته اند.
سایت احمدی نژادی ها نوشت: جمعی از دوستان و علاقه مندان به دکتر محمود احمدی نژاد بنا دارند در روز تولد ایشان (دوشنبه ۶ آبان)، از ساعت ۶ تا ۹، در مقابل منزل رئیس دولت عدالت و مهرورزی حضور پیدا کنند.ahmadinejad
به گزارش نکات پرس؛ جمعی از دوستان و علاقه مندان به دکتر محمود احمدی نژاد بنا دارند در روز تولد ایشان (دوشنبه ۶ آبان)، بعد از نماز مغرب و عشاء، از ساعت ۱۸ تا ۲۱، در مقابل منزل رئیس دولت عدالت و مهرورزی حضور پیدا کنند.
یکی از وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد در همین رابطه نوشت: مسجد جامع نارمک، نزدیک منزل دکتر است. دوستان می توانند قرارهایشان را برای زمان نماز مغرب، در محل این مسجد تنظیم کنند و بعد از نماز هم در میدان ۷۲ حضور پیدا کنند.

گفتنی است منزل احمدی نژاد در خیابان گلبرگ غربی، بین خیابان های بختیاری و سمنگان، میدان ۷۲، بن بست هدایت قرار دارد و پیش بینی می شود احمدی نژاد در جمع حامیان خود سخنرانی را همچو تجمعات قبلی داشته باشد.
از علاقه مندان به احمدی نژاد خواسته شده تا همگی با یک شاخه گل سرخ در مقابل منزل وی حاضر شوند.

Share