نماینده ولی فقیه در گیلان:

بومی بودن مسئولان، در مواقع بسیاری به نفع استان خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: بومی بودن مسئولان، در مواقع بسیاری به نفع استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان گیلان جمعی از مدیران عالی این شرکت با ذکر حدیث شریف از امام علی(ع) گفت: بین خود و خدای خود اصلاح کنید تا خدا نیز بین شما و مردم را اصلاح کند. اگر کار برای رضای خدا و قصد غربت انجام شود این یک عبادت است و ثوابی همچون نماز شب را دارد .

وی ضمن خیر مقدم به مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان بعنوان یک مدیر بومی و استانی افزود: اگر مسئولان استانی، بومی باشند در خیلی مواقع به نفع استان خواهد بود البته اگر رگه جناحی پیدا نکند که همین عامل سبب عدم موفقیت آنان شده است و نیز اگر مدیر بومی، استقلال داشته باشد وامدار کسی نخواهد شد .26153

قربانی اظهار کرد: اگر مدیران به دستورات و مقررات اسلامی عمل کنند، چه بسا می توانند بیشتر به نفع مردم و استان خدمت کنند و دلسوزتر باشند و با توجه به گرفتاریها و مشکلات موجود در استان، بیشتر می توانند برای رفع آنها عمل کنند.

وی اضافه کرد: اگر چنین روحیه ای در یک مدیری وجود داشته باشد مطمئنا خداوند هم در رفع مشکلات کمک می کند .

وی با بیان اینکه من جریانات مخابرات را از ۲۰ ، ۳۰ سال اخیر تعقیب می کنم و اوضاع و احوالات مخابرات را می دانم، افزود: مدیران باید دلسوزی بیشتری نسبت به مردم و استان خودشان داشته باشند اگرچه مطمئنا اختلاف نظر هم در بین آنان وجود دارد ولی با تعامل و دلسوزی عمل کنند و ما با این فرهنگ غنی ای که در گیلان وجود دارد نیازمند همدلی و همگرایی مسئولان هستیم.

امام جمعه رشت گفت: شخصیتی مثل دکتر نوبخت نصیب ملت گیلان شده است که جایگاه والایی دارند که این امر باعث افتخار ماست لذا ما بیاییم دست به دست هم دهیم برای رفع مشکلات، ترقی و شکوفایی این استان همدلی داشته باشیم نگذاریم فرصت ها از بین برود .

در این دیدار مهندس خضر دوست مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان گیلان نیز طی سخنان کوتاهی، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدا…الحسین(ع) گفت: مسیر و حرکت ما اعتدال است و ما حزبی و تشکیلاتی نیستیم بنده همیشه معتدل بوده ام و این مسیر را در پیش خواهم گرفت و تدبیر را اساس کار خود می دانم .

وی با اشاره به اینکه چند سالی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده و سهام ما در بورس عرضه می شود، موظفیم علاوه بر حفظ و ارتقای EPS مخابرات، نسبت به ارائه خدمات با کیفیت بالا نیز تلاش کنیم و برای رسیدن به این مهم، معتقدیم نگرش جدید و تحول، نقش اساسی را خواهد داشت، ما در مخابرات فقط تحول داریم نه عزل و امیدواریم این مجمع مدیران ما را در این استان کمک کنند تا یک سیستم نرمال در تلفن ثابت، همراه و اینترنت و آنچه را که در حوزه مخابرات و ارتباطات شایسته مردم گیلان است را ارائه دهیم .

در پایان آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به رسم یادبود یک جلد کتاب از آثار خود را به مدیر عامل جدید مخابرات اهدا کرد.

Share