آب رشت را محاصره کرد:تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاهی رشت به دلیل آب گرفتگی تعطیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا به دلیل شدت بارندگی همراه با وزش باد که از ساعت ۴.۵ صبح امروز در گیلان به ویژه در این شهر آغاز شده بود، منجر به تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات غیرانتفاعی واحد این شهر شده است. هواشناسی گیلان نیز وضعیت آسمان این استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا به دلیل شدت بارندگی همراه با وزش باد که از ساعت ۴.۵ صبح امروز در گیلان به ویژه در این شهر آغاز شده بود، منجر به تعطیلی تمام مدارس نوبت صبح و دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات غیرانتفاعی واحد این شهر شده است.

خبرگزاری فارس: تمام مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی رشت تعطیل شد

هواشناسی گیلان نیز وضعیت آسمان این استان را ابری و بارانی عنوان کرد.

هوای رشت اکنون ۱۲ درجه با ۱۰۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: استقرار سامانه پرفشار در سطح زمین تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

محمد کوثری افزود: امروز هوا ابری همراه با بارندگی و رعد و برق بوده و دریا نیز مواج و برای دریانوردی نامساعد است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه بارندگی نداریم، تصریح کرد: از روز سه‌شنبه بارندگی در گیلان آغاز می‌شود.

به دلیل کولاکی شدن هوای این استان به ویژه در شهر رشت که با شدت همراه بوده، موجب تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر شده است.

بارندگی شدید معابر و خیابان‌های سطح شهر رشت مانند شهید بهشتی، استادسرا، معلم، حمیدیان و… را دچار آبگرفتگی کرده است.

خبرگزاری فارس: تمام مقاطع تحصیلی رشت تعطیل شد

دگرگونی هوای گیلان که از بامداد امروز همراه با بارش شدید باران و وزش بادهای تند همراه بوده است، موجب تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی شهر رشت شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: به دلیل شدت بارندگی و وزش تند باد تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح با هماهنگی استانداری گیلان تعطیل است.

 

ایوب نجف‌زاده، اذعان داشت: با بخشداری‌های شهرستان رشت در حال رایزنی نسبت به وضعیت موجود هستیم که در صورت لزوم اطلاع‌رسانی می‌شود./فارس

Share