فرمانده صومعه سرا مطرح کرد :

بسیجیان پرچمدار تمدن نوین اسلامی گیلان به دیدار رهبری میروند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیا عاشوری عصر امروز در جریان اعزام داوطلبان دیدار با رهبری اظهار کرد: کاروان گیلان امروز برای دیدار فردا با رهبرشان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیا عاشوری عصر امروز در جریان اعزام داوطلبان دیدار با رهبری این شهرستان، اظهار کرد: کاروان گیلان امروز برای دیدار فردا با رهبرشان اعزام شدند.

13920717000338_PhotoA*پرچمداران تمدن نوین اسلامی گیلان در راه تجدید بیعت با رهبری

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۴۰ زن و مرد بسیجی صومعه‌سرا نیز در کاروان اعزامی مذکور حاضر هستند، تصریح کرد: این دیدار بیعت عاشورایی مردم گیلان با مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: تجمع بزرگ عاشوراییان گیلان و صومعه‌سرا در قالب «پرچمداران تمدن نوین اسلامی» برای بیعت عاشورایی با رهبری است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در صومعه‌سرا اذعان کرد: نخستین روز از هفته بسیج در صومعه‌سرا با شعار «بسیج، ایثار و شهادت» برگزار می‌شود.

عاشوری، دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب حلقه‌های صالحین، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم دعای کمیل در بقاع متبرکه با حضور بسیجیان را از جمله برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج در صومعه‌سرا عنوان کرد.

وی ادامه داد: میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرماندهی سپاه صومعه‌سرا پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری یادواره شهدای منطقه «پشم‌سار» این شهرستان با شعار «بسیج، ولایت و انتظار» از برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج است.

*انتقال غیرت بسیجیان دیروز در رگ بسیجیان امروز ایران اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات شهدای جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و ایثار جانبازان و دلاورمردی دلاورمردان ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: بصیرت بسیجیان دیروز برای بسیجیان امروز به یادگار مانده است.

این مسئول تصریح کرد: غیرت بسیجیان دیروز به جوانان و بسیجیان امروز انتقال داده شده است.

وی به دیگر برنامه‌های هفته مقدس بسیج اشاره کرد و گفت: بازدید از طرح‌های ۱۲گانه اقتصاد مقاومتی، برپایی همایش «با بسیج در اقتصاد مقاومتی»، یادواره شهدای منطقه نفوت صومعه‌سرا و اجرای صبحگاه مشترک واحدهای بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های مدون هفته بسیج در این شهرستان است.

به گفته عاشوری، تمام بسیجیان پایگاه‌های شهری و محلات، حوزه‌های دانش‌آموزی، بسیج کانون مداحان و فرهنگیان با سپاه صومعه‌سرا در برپایی برنامه‌های هفته مذکور همکاری و تعامل دارند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از اعزام جامعه پزشکان به یکی از مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

*اجتماع بزرگ گردان‌های ۵گانه صومعه‌سرا در هفته بسیج

وی اضافه کرد: برپایی نشست‌های روشنگری خانواده با عنوان بسیج خانواده به سبک زندگی مؤثر، مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده و یادواره شهدای روستای «دهنده» صومعه‌سرا از جمله برنامه‌های تنظیم شده هفته بسیج در این شهرستان است.

عاشوریی افزود: برنامه تجمع گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و الزهرا (س) صومعه‌سرا به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه با اجرای مراسم «سان‌دیدن» از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه پنجم آذر امسال در میدان اصلی صومعه‌سرا برگزار می‌شود./فارس

Share