برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین در کتابخانه‏ های عمومی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب و به مناسبت روز ملی استکبارستیزی مسابقه کتابخوانی آنلاین با عنوان «نیمه پنهان آمریکا» و «من و کتاب» در کتابخانه های عمومی گیلان برگزار می شود. جلال فردی مقدم، مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ، از برگزاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب و به مناسبت روز ملی استکبارستیزی مسابقه کتابخوانی آنلاین با عنوان «نیمه پنهان آمریکا» و «من و کتاب» در کتابخانه های عمومی گیلان برگزار می شود.

جلال فردی مقدم، مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ، از برگزاری ۲ مسابقه کتابخوانی آنلاین تحت عنوان «نیمه پنهان آمریکا» و «من و کتاب» در کتابخانه های عمومی سراسر استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام اینترنتی این مسابقات فرهنگی، در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بمناسبت روز استکبار ستیزی، از تاریخ ۱۵ آبان ماه سال جاری آغاز و تا ۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.

فردی مقدم افزود: علاقمندان می توانند جهت اطلاع از نحوه شرکت در این مسابقات به پایگاه اینترنتی www.booki.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان این مسابقه هدایای نفیسی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اثر فاخر «من و کتاب» از آثار ماندگار مقام معظم رهبری است و علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر استان این کتاب را تهیه کنند.

Share