برگزاری مسابقه قصه‌گویی مادران با فرزندان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی عاطفی بعدازظهر امروز در جلسه سازمان فرهنگی ‌ورزشی شهرداری این شهر با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی درباره برنامه‌های این هفته اظهار کرد: برنامه‌هایی به منظور گرامیداشت این هفته در حوزه کتاب و کتابخوانی به صورت مشارکتی برگزار می‌شود. وی افزود: در این هفته عضویت در کتابخانه تخصصی […]

atefi2به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی عاطفی بعدازظهر امروز در جلسه سازمان فرهنگی ‌ورزشی شهرداری این شهر با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی درباره برنامه‌های این هفته اظهار کرد: برنامه‌هایی به منظور گرامیداشت این هفته در حوزه کتاب و کتابخوانی به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته عضویت در کتابخانه تخصصی مشارکتی شهرداری رشت واقع در خانه فرهنگ و هنر به صورت نیم‌بها می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در رشته معماری و تمام دانش‌آموزان مقطع متوسطه برای عضویت در این کتابخانه به صورت نیم‌بها دعوت می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری مسابقه نقاشی روی پرده در کتابخانه خاتم‌الانبیا به صورت مشارکتی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه قصه‌گویی مادران با فرزندان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی به امضای تفاهمنامه کتابخانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با کتابخانه خاتم‌الانبیا اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری برنامه قصه‌خوانی در پرورشگاه مژدهی و برنامه تجلیل از خیران کتابخانه از دیگر برنامه‌های این سازمان است که در هفته کتاب گنجانده می‌شود.

Share