برگزاری اولین گردهمایی «صراط» در استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معین محمدی مسئول گروه جهادی فانوس در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز از برگزاری اولین گردهمآیی صراط در استان گیلان خبر داد و اظهار نمود: نگاه سیستمی به حوزه دین و فرهنگ، نگرشی دیگر به سبک زندگی اسلامی- ایرانی، واکاوی سبک زندگی غربی، برنامه ریزی راهبردی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معین محمدی مسئول گروه جهادی فانوس در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز از برگزاری اولین گردهمآیی صراط در استان گیلان خبر داد و اظهار نمود: نگاه سیستمی به حوزه دین و فرهنگ، نگرشی دیگر به سبک زندگی اسلامی- ایرانی، واکاوی سبک زندگی غربی، برنامه ریزی راهبردی و کاربردی در ترویج سبک زندگی حیات طیبه،  برنامه ریزی و مدیریت پروژه و دوره آموزشی آینده پژوهی موضوعات این گردهمایی به شمار می روند.

وی همچنین در خصوص سخنرانان این جلسه افزود: آیت الله دکتر رمضانی گیلانی، استاد همایونفر رئیس محترم مرکز ترویج سبک زندگی حیات طیبه، استاد توسلی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر طالبی مسئول محترم مرکز مطالعات راهبردی نصر سخنرانان این گردهمایی می باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: این گردهمآیی در روز جمعه ۱۷ /۸ /۱۳۹۲ از ساعت ۹ لغایت ۱۷ در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت برگزار می گردد.

مسئول گروه جهادی فانوس در ادامه بیان نمود: امتیاز ویژه ی شرکت در این دوره جواز حضور در دوره آموزش mba – مدیریت اجرایی توسط اساتید دانشگاه تهران در شهر رشت و تخفیف ۸۰ درصدی- با مشارکت مجتمع رهروان ولایت دانشگاه تهران و مرکز مطالعات راهبردی نصر میباشد.

وی در پایان اذعان داشت: علاقه مندان به حضور در این گرد همآیی میتوانند نام و نام خانوادگی خود را به همراه آدرس پست الکترونیکشان به سامانه ی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۱۴، تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ / ۸ / ۱۳۹۲ پیامک نمایند.

Share