باید تلاش کنیم اعتبارات راه‌آهن رشت ـ قزوین افزایش یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: تلاش می‌کنیم اعتبارات راه‌آهن رشت ـ قزوین با کمک نمایندگان گیلان در مجلس، امسال و سال ۹۳ افزایش پیدا کند. محمدعلی نجفی ظهر امروز در نشست شورای قضایی گیلان اظهار کرد: امنیت زمینه توسعه پایدار است. وی خواستار همکاری تمام مسئولان برای توسعه گیلان شد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: تلاش می‌کنیم اعتبار13920820000750_PhotoAات راه‌آهن رشت ـ قزوین با کمک نمایندگان گیلان در مجلس، امسال و سال ۹۳ افزایش پیدا کند.

محمدعلی نجفی ظهر امروز در نشست شورای قضایی گیلان اظهار کرد: امنیت زمینه توسعه پایدار است.

وی خواستار همکاری تمام مسئولان برای توسعه گیلان شد و افزود: گیلان دارای قابلیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف است و باید از این ظرفیت بهره‌برداری شود.

نجفی خواستار نگاه عالمانه دستگاه قضایی به توسعه و پیشرفت گیلان شد و بیان کرد: برطرف شدن مشکل بیکاری، معیشتی و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه از راهکارهای مهم کاهش جرایم و تخلف در جامعه است.

استاندار گیلان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استقلال قوه قضائیه، تصریح کرد: استقلال قوا از افتخارهای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

وی استفاده و بهره‌گیری از احکام اسلامی را سبب اقتدار و سلامت بیشتر جامعه خواند و یادآور شد: وجود احکام اسلامی از نکته‌هایی است که قوه قضائیه ایران را از سیستم قضایی دیگر کشورها متمایز می‌کند.

نجفی در ادامه به پروژه‌های مهم گیلان اشاره کرد و افزود: امسال و سال آینده تلاش می‌کنیم با کمک نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان کشوری اعتبارات راه‌آهن رشت ـ قزوین افزایش پیدا کرده و زودتر به بهره‌برداری برسد.

دستگاه قضایی برای تقویت سرمایه‌گذاری گیلان تلاش می‌کند

رئیس کل دادگستری گیلان نیز در جلسه مذکور همکاری و همراهی قوای سه‌گانه را دارای اهمیت بسیار خواند و گفت: حرکت حول محور قانون در محیط سالم نیازمند برگزاری نشست‌های مشترک و مستمر بین دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌ها است.

احمد سیاوش‌پور با تاکید بر برگزاری کارگروه‌های ویژه برای از بین بردن تعارض حقوقی و قانونی در پروژه‌ها و طرح‌های گیلان، بیان کرد: دستگاه قضایی آمادگی دارد در مسیر تقویت سرمایه‌گذاری گیلان همکاری داشته باشد./فارس

Share