بازی رایانه‌ای میرزاکوچک وارد بازار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: بازی رایانه‌ای میرزاکوچک جنگلی در پارک فناوری گیلان به تولید انبوه رسیده و آماده ارائه به بازار مصرف در سطح کشور و صادرات به زبان‌های انگلیسی و عربی است. مجید متقی‌طلب  با اشاره به اینکه نرم‌افزار بازی رایانه‌ای میرزا کوچک آماده ارائه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: بازی رایانه‌ای میرزاکوچک جنگلی در پارک فناوری گیلان به تولید انبوه رسیده و آماده ارائه به بازار مصرف در سطح کشور و صادرات به زبان‌های انگلیسی و عربی است.
مجید متقی‌طلب  با اشاره به اینکه نرم‌افزار بازی رایانه‌ای میرزا کوچک آماده ارائه به بازار مصرف است، اظهار کرد: از چند سال پیش برای تهیه این بازی فعالیت‌هایی صورت گرفته و آماده ارائه به بازار مصرف کشور شده است.

وی درباره زمان رونمایی بازی رایانه‌ای میرزا کوچک افزود: امسال همزمان با سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی بازی رایانه‌ای با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه بازی رایانه‌ای مذکور براساس سرگذشت میرزا کوچک تهیه شده است، تصریح کرد: این بازی رایانه‌ای حاوی دوران مبارزات میرزا کوچک بوده و داستان واقعی است.

وی هدف از تولید بازی رایانه‌ای میرزا کوچک در پارک علم و فناوری گیلان را مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن از طریق بازی‌های رایانه‌ای ذکر کرد.

متقی‌طلب تصریح کرد: عمده بازی‌هایی که وارد کشورمان می‌شوند، عوامل تخریب فرهنگی را به همراه دارند و مناسب با فرهنگ ما نیستند، به همین منظور تیم‌هایی در کشور و نیز در پارک فناوری گیلان اقدام به تهیه داستان‌های واقعی درباره جنگ خلیج فارس و میرزا کوچک در قالب بازی رایانه‌ای کرده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه تمام مسایل فنی و اجرایی بازی به صورت نرم‌افزاری آماده شده است، خاطرنشان کرد: بازی یارانه‌ای میرزا کوچک به تولید انبوه رسیده و آماده صادرات به کشورهای دیگر به زبان انگلیسی و عربی است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان فعالیت مهم این مرکز را تبدیل ایده به محصول و حمایت از دستاوردهای پژوهشی ذکر کرد./فارس

Share