بازدید دریادار سیاری در انزلی از پشت صحنه فیلم”مرواریدهای خلیج فارس”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، امیردریادار حبییب‌الله سیاری فرمانده نداجا به همراه مدیرعامل موسسه فرهنگی شاهد، مدیرکل امور هنری و نمایشی معاونت پژوهش بنیاد مرکز و معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گیلان از صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی “مروارید خلیج فارس”بازدید کردند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، امیردریادار حبییب‌الله سیاری فرمانده نداجا به همراه مدیرعامل موسسه فرهنگی شاهد، مدیرکل امور هنری و نمایشی معاونت پژوهش بنیاد مرکز و معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گیلان از صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی “مروارید خلیج فارس”بازدید کردند.

مضمون این فیلم درگیری ناوچه موشک انداز جوشن با ناوهای آمریکایی در ۲۹ فروردین ۶۷ و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بعد از سال‌های دفاع مقدس است.

کارگردان فیلم مرواریدهای خلیج فارس حسین قاسمی جامی است و امین حیایی، افسانه بایگان و هادی ساعی قهرمان تکواندوی المپیک و جهان و عضو کنونی شورای اسلامی شهر تهران از بازیگران آن هستند.

به گفته داوود حیدری تهیه کننده مرواریدهای خلیج فارس قرار است این فیلم سینمایی در ۹۰ دقیقه ساخته و در جشنواره فیلم فجر امسال اکران شود.

حیدری مدیرعامل موسسه فرهنگی شاهد در گزارشی از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه و همکاری صمیمانه همه عوامل نیروی دریائی و پشتکار هنرمندان کشور در به تصویر کشیدن رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدای نیروی دریایی که توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آب‌های نیلگون خلیج فارس حراست کنند ارائه کرد.

امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن مشاهده صحنه‌هایی از مراحل فیلمبرداری از عوامل اجرایی فیلم تقدیر کرد.

وی در سخنان کوتاهی اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت وجود شهدا و رزمندگان نیروی دریایی در همان آغاز جنگ توانست دشمن را در حوزه دریایی کاملا فلج کند و خانواده‌های شهدا نیز همواره از ما توقع داشتند که رشادت‌های آنها به تصویر کشیده شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امید است که این کار دل خانواده های شهدا و ایثارگران فاتحان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را آرامش دهد.

بخشی از فیلم مرواریدهای خلیج فارس در رشت فیلمبرداری می‌شود.

انتهای پیام/ آ

Share