بااین نرم‌افزارماشین‌تان رامیلیاردی کنید+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ماشین های جدید نمایش اطلاعات مسیر روی شیشه راننده کم کم دارد عادی می شود.  HUD فناوری است  که اطلاعات را برای کاربر خود بدون اینکه نیاز به تغییر مسیر نگاه داشته باشد نمایش می‌دهد. به عنوان نمونه شرکت‌های خودروسازی مانند ب‌ام‌و در برخی خودرهای خود از این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ماشین های جدید نمایش اطلاعات مسیر روی شیشه راننده کم کم دارد عادی می شود.  HUD فناوری است  که اطلاعات را برای کاربر خود بدون اینکه نیاز به تغییر مسیر نگاه داشته باشد نمایش می‌دهد. به عنوان نمونه شرکت‌های خودروسازی مانند ب‌ام‌و در برخی خودرهای خود از این فناوری برای آنکه بر روی شیشه خودرو اطلاعات لازم مانند وضعیت جاده،سرعت،آب و هوا و… برای راننده بدون تغییر مسیر نگاه او به نمایش درآید استفاده کرده است. گران قیمت بودن این فناوری اما باعث شده تا استفاده از آن به ماشین‌های بسیار گران قیمت محدود شود. اکنون اما یک شرکت روسی نرم‌افزار موبایلی را طراحی کرده که این کار را به صورت تقریبی برای راننده‌های همه خودروها انجام می‌دهد.

 

با نصب این نرم‌افزار به نام Hudway شما می‌توانید مقصد خود را بر روی نقشه معین کنید تا مسیرتان مشخص شود. بعد از مشخص شدن مسیر کافی است که گوشی تلفن همراه‌تان را روی داشبورد قرار دهید تا به جای نگاه کردن به موبایل و حواس‌پرتی این نرم‌افزار تصویر مسیر حرکت را روی شیشه جلوی ماشین مانند یک پروژکتور منعکس کند. فناوری HUD  به خاطر نیاز نداشتن به تغییر جهت دید،امنیت در هنگام رانندگی را  افزایش می‌دهند. با وجود آن‌ها دیگر راننده نیازی به نگاه کردن مکرر به صفحه نمایش‌های کوچک برای کسب اطلاعات را ندارد و می‌تواند تمام حواسش به مسیر جاده باشد.

Share