آیت الله قربانی در روز عید غدیر

اگرمردم مصر امام خامنه ای می داشتند دچارکشتار و نامیدی نمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اگر امروز پیامبر بین ما نیست ، اگر امروز امام معصوم بین ما نیست ولی فقیه همانند پیامبر و امام در مرحله نازله بین ما هست و جامعه را رهبری می نماید./ اگر مردم مصر هم امام خامنه ای داشتند این کشور دچار کشتار و نامیدی نمی شد.

1-61به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز همزمان با روز بزرگ عید غدیرخم گروهی از مردم گیلان با آیت الله قربانی دیدار کردند.

پس از شعر خوانی در مدح امیرالمومنین آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در صحبتهایی ضمن تبریک این عید بزرگ برخی از نعمتهای ولایت در جامعه را تبیین نمود.

آیت الله قربانی در خصوص اهمیت این عید گفت: اعیاد قربان و فطر نیز جزء اعیاد بزرگ مسلمین هستند اما به جنبه فردی می پردازند ، در حالیکه عید غدیر جنبه سیاسی ، اجتماعی و حکومیتی دارد.

همین کشور ما قبل از انقلاب به محلی برای فساد عربها ، غربی ها و شرقی ها تبدیل شده بود اما بخاطر داشتن رهبری الهی که ممثل رهبر اسلامی است توانست ایران را در دنیای اسلام بعنوان الگو معرفی ماید.1-41

نماینده ولی فقیه به زمان ارتحال حضرت امام اشاره نمو و گفت: بعد از امام هم می گفتند جامعه اسلامی ایران تا ۶ ماه ادامه نخواد یافت اما با اداره و مدیریت رهبر معظم انقلاب دشمنان نا امید شده اند و در هر قضیه ای مانند هسته ای ابتدا نگاه می کنند که رهبر انقلاب چه می فرماید.

آیت الله قربانی در ادامه به کشور مصر اشاره نمود که با داشتن سابقه تاریخی و سبقه زیاد در تمدن اسلامی دارای مشکلات بسیار زیاد شده و تصریح نمود : اگر آنها هم امام خامنه ای داشتند این کشور دچار کشتار و نامیدی نمی شد.

آیت الله قربانی ادامه داد: اگر امروز پیامبر بین ما نیست ، اگر امروز امام معصوم بین ما نیست ولی فقیه همانند پیامبر و امام در مرحله نازله بین ما هست و جامعه را رهبری می نماید.

وی در پایان به برخی شبهات وهابیون در ماهواره ها پیرامون غدیر پاسخ داده و از روحانیون خواستند که در این زمینه با مجاهدت علمی باعث روشنگری شوند.

Share