اشکوری:نگرانیم کلید تدبیر به کلید تسلیم و تزویر تبدیل شود !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه عده‌ای از فتنه‌گران افراطی اطراف رئیس جمهور را گرفته‌اند، گفت: نگرانیم که کلید تدبیر توسط افراطیون در سیاست خارجی به کلید تسلیم و در داخل نیز به کلید تزویر تبدیل شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری ظهر امروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه عده‌ای از فتنه‌گران افراطی اطراف رئیس جمهور را گرفته‌اند، گفت: نگرانیم که کلید تدبیر توسط افراطیون در سیاست خارجی به کلید تسلیم و در داخل نیز به کلید تزویر تبدیل شود.eshkevari

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با تبریک عید ولایت، به بیان فضایل علی (ع) اشاره کرد.

وی اظهار کرد: علی (ع) شخصیتی است که نه تنها بزرگان شیعه و علمای اهل سنت بلکه سران دیگر مکاتب مادی نیز به مراتب فضل و دانش و عدالت‌خواهی او اعتراف می‌کنند.

وی افزود: حضرت علی (ع) با وجود معرفی ایشان توسط پیامبر اکرم (ص) در غدیر خم به عنوان ولی‌المومنین، سال‌ها استخوان در گلو و خار در چشم، غصب جایگاهش را شاهد بود و همسرش را مظلومانه شهید کردند و مسلمین حق ولایتش و شیعیان حق امامتش را ادا نکردند.

این فعال سیاسی، با بیان اینکه ولایت پس از مرگ پیامبر به واسطه نفسانیت نااهلان، به خلافت تنزل یافت، گفت: اسلامی که با ولایت می‌توانست به هدایت و کمال جهانیان منجر شود و میلیاردها انسان را از گمراهی نجات دهد، با دوری از ولایت به شاخه‌های متعدد منحرف شد.

وی آغاز نخستین فتنه و آشوب علیه علی (ع) را از خانه پیامبر (ص) و از نزدیکان پیامبر عنوان کرد و ادامه داد: رهبران جنگ جمل عایشه همسر پیامبر و طلحه و زبیر از خواص و صحابه آن حضرت بودند.

میرحسینی‌اشکوری، جعل‌کنندگان حدیث مانند ابوهریره، مالک بن‌انس، ثمره بن‌جندب، عمروعاص را از صحابه پیامبر نامید.

*برای ما اسلام، امام و رهبری ملاک است

وی، با اشاره بر اینکه امروز تحریف خط امام و تخریب ولایت از برخی وابستگان و نزدیکان امام آغاز شده است، خاطرنشان کرد: می‌گویند فلانی به امام نزدیک بود، مگر طلحه و ‌زبیر به پیامبر نزدیک نبودند و عایشه همسر پیامبر نبود که در مقابل جانشین پیامبر و امام عادل ایستادند.

وی، با اشاره به اینکه نباید کسی خود را یگانه صاحب انقلاب و مفسر امام (ره) بداند، گفت: برای ما اسلام، امام و رهبری ملاک است.

*کلید تدبیر به کلید تسلیم تبدیل نشود

میرحسینی‌اشکوری، به فعالیت دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم با شعار اعتدال و تدبیر بر سرکار آمد اما اکنون عده‌ای از فتنه‌گران افراطی اطراف رئیس جمهور را گرفته‌اند و نگرانیم که کلید تدبیر توسط افراطیون در سیاست خارجی به کلید تسلیم و در داخل نیز به کلید تزویر مبدل شود.

وی، اضافه کرد: امروز در برهه‌ای خاص از تاریخ قرار داریم و موقعیت سیاسی ما مانند توطئه جنگ صفین است که اگر یاران امام مقاومت می‌کردند و مطیع امر امام بودند و فریب خدعه و نیرنگ معاویه در بالا بردن قرآن را نمی‌خوردند، طبق فرمایش امام تنها یک ساعت تا پیروزی باقی مانده بود اما امام را وادار به تسلیم و سازش کردند و عمل نکردن معاویه به هیچ‌کدام از تعهدات خود نتیجه این سازش بود.

*سازش با غرب مشکلات اقتصادی ایران را برطرف نمی‌کند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان خاطرنشان کرد: امروز نیز برخی به جای اینکه به فکر برطرف شدن مشکلات مردم در داخل کشور باشند و اقتصاد مقاومتی را فعال کنند به دنبال سازش با غرب هستند و تنها راه حل مشکلات اقتصادی را در سازش با غرب می‌دانند./فارس

Share