رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

استیضاح احتمالی وزیر علوم هفته آینده بررسی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد، گفت: استیضاح یا عدم استیضاح وزیر علوم هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بیان اینکه نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد، اظهار کرد: مجلس نگاه مثبتی به سجادی و برنامه‌های وی دارد.

وی با اشاره به تجارب مدیریتی سجادی در حوزه ورزش، افزود: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردی به دور از حاشیه‌ها و مدیری کارآمد بوده و از خانواده بزرگ ورزش کشور است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نقش مهمی را در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برعهده دارد، گفت: امیدواریم سجادی همانند گذشته با تدبیر و کارآمدی در اداره و مدیریت ورزش و جوانان نیز موفق باشد.tamini

تأمینی با اشاره به موضوع استیضاح وزیر علوم در مجلس، تصریح کرد: مجلس روز یکشنبه ۱۹آبان رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش را بررسی می‌کند و به احتمال زیاد تصمیم‌گیری برای موضوع استیضاح یا عدم استیضاح وزیر علوم بعد از تاسوعا و عاشورا و هفته بعد بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث‌های زیادی در خصوص نارضایتی از وزیر علوم به دلیل انتصاب اخیر در مجلس مطرح است، اظهار کرد: مسئولان دولت در عزل و نصب‌ها دقت بیشتری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان افزود: مجلس نهایت تلاش خود را برای تعامل با دولت تدبیر و امید به کار گرفته است و مردم از مسئولان انتظارات زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی دارند.

تأمینی با اشاره به روند عزل و نصب مدیران در گیلان نیز خاطرنشان کرد: استاندار گیلان بومی این استان است و در عزل و نصب‌ها با مجمع نمایندگان مشورت می‌کند.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان وظایف نظارتی خود را انجام می‌دهد و نمایندگان بر اساس سلایق شخصی نظراتشان را مطرح می‌کنند ولی مجمع جلسه‌ای برای بررسی عزل و نصب‌های احتمالی تشکیل نمی‌دهد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share