استقرار گروه های راهداری در محورهای مهم گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از فعالیت ۴۰ گروه راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و ۳۷۵ نفر پرسنل در محورهای مختلف این استان خبر داد. حجت شعبان‌پور با بیان اینکه بارش شدید برف و سیل در گیلان موجب مسدود شدن راه‌های اصلی و روستایی شده است، […]

rahdariبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از فعالیت ۴۰ گروه راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و ۳۷۵ نفر پرسنل در محورهای مختلف این استان خبر داد.

حجت شعبان‌پور با بیان اینکه بارش شدید برف و سیل در گیلان موجب مسدود شدن راه‌های اصلی و روستایی شده است، اظهار کرد: راهداران گیلان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در شهرستان‌های گیلان، محورهای رحیم‌آباد‌ رودسر در محدوده پل ماچیان، ضیابر‌‌ـپیربازار در منطقه شیخ‌محله و محور پونل به هیروآباد بسته شده است.این مسئول با تصریح بر اینکه تمام عوامل راهداری به دلیل حجم زیاد سیلاب مشغول امدادرسانی به مردم منطقه هستند، گفت: راهداران برای تخلیه اماکن سیل‌گرفته با هلال احمر و دستگاه‌های امدادی همکاری می‌کنند.شعبان‌پور، با بیان اینکه حجم زیاد سیل در منطقه امکان بازگشایی را میسر نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در صورت فروکش کردن سیلاب در نخستین فرصت نسبت به بازگشایی معابر اقدام می‌شود.

به گفته وی، راه‌های مواصلاتی رحیم‌آباد و ماچیان و چوبر با تلاش شبانه‌روزی راهداران باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
وی اظهار کرد: به دنبال بارش برف در محور اسالم به خلخال با استقرار راهداران پرتلاش و گروه‌های برف‌روبی  شبانه‌روز با استفاده ماشین‌آلات گریدر، لودر، نمک‌پاش و کمپرسی برف‌روب نسبت به برف‌روبی محور مذکور اقدام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان متذکر شد: ۴۰ گروه راهداری گیلان با ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و ۳۷۵ نفر پرسنل در حال فعالیت در محورهای مختلف استان هستند./فارس

Share