سرمربی داماش:

استعفای عابدینی پذیرفته نشد/بردامروزکانون خانواده داماش راگرم‌ترکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی عصر امروز پس از پیروزی پرگل پنج بر یک تیمش در مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری، اظهار کرد: بازی خوبی بود و این پیروز عیدی ما به هواداران است که ما را حمایت کردند.

دو بازیکن را در پست هایی که ضعف داریم جذب کنیم/چرا تا بازیکنان از داماش جدا نشوند به تیم ملی دعوت نخواهند شد!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی عصر امروز پس از پیروزی پرگل پنج بر یک تیمش در مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری، اظهار کرد: بازی خوبی بود و این پیروز عیدی ما به هواداران است که ما را حمایت کردند.nazemi

وی با بیان اینکه از تیم ذوب‌آهن شناخت کافی داشتیم، افزود: امروز آمده بودیم تا با بازی هجومی به سه امتیاز برسیم.

سرمربی داماش، با اشاره به اینکه تیمش از سه بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بود، گفت: به همین دلیل در این بازی در ترکیب سیستم تیم را تغییر دادیم و به دنبال گرفتن میانه میدان بودیم.

وی، ادامه داد: می‌دانستیم که قدرت ذوب آهن در مرکز این تیم است و به همین دلیل تلاش کردیم با تصاحب میانه میدان حمله‌های خود را طراحی و اجرا کنیم.

سرمربی داماش، با تصریح بر اینکه امروز روز بازیکنان ما بود، اضافه کرد: بنده به بازیکنان خود تبریک می‌گویم و آنچه که در تمرین بازی کرده بودیم آنها در زمین اجرا کردند.

ناظمی یادآور شد: خوشحال هستم از اینکه مهاجمان داماش در این بازی قدر موقعیت‌ها را دانستند و گلزنی کردند.

وی در خصوص مسایل حاشیه‌ای بین مدیر عامل باشگاه داماش و بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: استعفای عابدینی مورد موافقت قرار نگرفت و به هر حال در هر خانواده‌ای ممکن است این اتفاق‌ها بیفتد و پدر از فرزندان خود گله‌مند شود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با توجه به جوانی و شرایط سنی ممکن است اعتراض‌هایی صورت گیرد اما مهم این است که مسایل و مشکلات برطرف شود.

ناظمی خاطرنشان کرد: با پیروزی که امروز کسب کردیم مسایل برطرف شده و کانون خانواده داماش دوباره گرم‌تر شده است.

به گزارش فارس، بازی دو تیم ذوب‌آهن و داماش در طول ۹۰ دقیقه در زیر بارش باران انجام شد./فارس

Share