استاندار گیلان عصر امروز به دیدار خانواده شهیدان اسماعیلیان رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی ضمن ابراز خرسندی از حضور در محضر این خانواده شهید اظهار داشت : گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان از جمله وظایف مهم مدیران به شمار می رود که باید در سرلوحه کار خود قرار دهند . وی بر تلاش در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی ضمن ابراز خرسندی از حضور در محضر این خانواده شهید اظهار داشت : گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان از جمله وظایف مهم مدیران به شمار می رود که باید در سرلوحه کار خود قرار دهند .


وی بر تلاش در جهت حفظ ارزشها تاکید کرد و افزود : اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادتها و از خودگذشتگی شهدا است که با نثار خون پاک خود  عزت و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند .
وی بهبود معیشت زندگی مردم ، رفع فقر و بیکاری را از جمله اولویت های مهم کاری خود برشمرد و تاکید کرد : باید با تمام توان خود انشاء ا… بتوانیم استان گیلان را به جایگاه واقعی اش که زیبنده آن است برسانیم .


وی همچنین مرحوم حاج رمضانعلی اسماعیلیان پدر شهیدان اسماعیلیان را دارای شخصیت والای اخلاقی دانست و افزود : این روحانی جلیل القدر در دوران دفاع مقدس به منظور پشتیبانی از جنگ کمک های شایان توجهی را داشتند و سعه صدر و حسن اخلاق ایشان هرگز از اذهان مردم فراموش نخواهد شد .


گفتنی است شهدمحمد اسماعیلیان در تاریخ ۲۰/۸/۶۱در عملیات محرم ، شهید مهدی اسماعیلیان در تاریخ ۲۵/۸/۶۱ در عملیات محرم و شهید ابراهیم اسماعیلیان در تاریخ ۱۰/۶/۶۵در عملیات کربلای ۲ در منطقه حاج عمران به فیض شهادت نائل گشتند .

استاندار گیلان در سفر خود به کیاشهر در یادواره شهدای کوی شهید رجایی این بخش نیز حضور یافت .

Share