آیت الله امینیان :لازمه خودسازی انسان مبارزه با نفس اماره است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله امینیان عصر امروز در دیدار با معاونان پرورشی و ائمه جماعت مدارس گیلان، هموارسازی آموزه‌های دینی را با صبر و متانت امکانپذیر دانست. وی معاونان پرورشی را انسان‌های ولایتمدار معرفی کرد و افزود: این گروه کوچک کارهای بزرگی را می‌توانند برای انقلاب و اسلام انجام دهند. عضو عالی شوراهای حوزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله امینیان عصر امروز در دیدار با معاونان پرورشی و ائمه جماعت مدارس گیلان، هموارسازی آموزه‌های دینی را با صبر و متانت امکانپذیر دانست.aminiyan

وی معاونان پرورشی را انسان‌های ولایتمدار معرفی کرد و افزود: این گروه کوچک کارهای بزرگی را می‌توانند برای انقلاب و اسلام انجام دهند.

عضو عالی شوراهای حوزه علمیه با اشاره به اینکه اقدام‌های بزرگ شایسته انسان‌های بزرگ است، تصریح کرد: انسان باید صفات رذیله را از خود دور کند تا صفات حسنه در او جمع شود و شایستگی انسان‌های بزرگ را داشته باشد.

وی با تأکید بر غنیمت شمردن دوران جوانی و استفاده از دوران خدمت به دانش‌آموزان و جامعه، یادآور شد: از این نیروهای مومن و معتقد به انقلاب انتظار می‌رود که با صبر و متانت، راه آموزه‌های دینی را بر دانش‌آموزان و جوانان هموار کنند.

امینیان لازمه خودسازی انسان را مبارزه با نفس اماره ذکر کرد و خطاب به معاونان پرورشی یادآور شد: از راه تخلیه صفات شیطانی و رذیله به طرف تخلیه وجود حرکت کنید تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوید.

جعفر پورمند، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز در نشست مذکور درباره اهداف نشست مشترک ائمه جماعت و معاونان پرورشی استان گزارشی را ارائه کرد.

Share