جعفرزاده در گفتگوی زنده با رادیو گیلان مطرح کرد:

آقای استاندار، به داد آب و فاضلاب گیلان برسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده با بیان اینکه مدیریت آب و فاضلاب استان گیلان فلج است، گفت: از متولی اول استان می خواهم به این حوزه ورود کند و به داد آب و فاضلاب گیلان برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در گفتگوی زنده با رادیو گیلان با اشاره به نارضایتی مردم رشت در حوزه عملکردی آب و فاضلاب اظهار کرد: مدیران این بخش نسبت به وظایف خود یا  آشنا نیستند و یا از انجام آن ناتوان هستند. مدیریت آب و فاضلاب گیلان فلج است و مشکلاتی که وجود دارد زیبنده شهر رشت نیست.axe6478

وی افزود: بارها در این مورد توضیح داده ام اما هیچی تغییر نکرده است و اکنون از استاندار گیلان به عنوان متولی اول این استان می خواهم ورود کند و به داد وضعیت آب و فاضلاب این استان برسد.radio-250x180

غلامعلی جعفرزاده با اشاره به گزارشات ارایه شده از سوی مدیر آبفای گیلان تصریح کرد: ما از این آقایان پاسخ نمی خواهیم بلکه بیایند و برنامه بدهند. پاسخهای آنها بیشتر توجیه کننده کارشان است و بیشتر مردم را نا امید می کند.

وی ادامه داد: از پاسخها و بهانه هایی که آورده می شود مردم اینطور استباط می کنند که حالا حالاها وضعیت شبکه فاضلاب این شهر درست شدنی نیست.

نماینده مردم رشت، با بیان اینکه بیش از پانزده، بیست سال است که مردم رشت شاهد کنده کاری ها هستند اما نتیجه ای ندیده اند، اذعان کرد: تازه امروز آقایان می آیند و در توجیه کارشان آمار و ارقام می دهند در حالی که مردم کار انجام شده می خواهند. ما بعد از این همه سال حتی نمی توانیم دو تا پروژه به ثمر رسیده را برای مردم معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: من از مدیریت آب و فاضلاب یک سوال دارم ، این بودجه های اختصاص یافته کجا صرف شده ، اعتبارات بانک جهانی برای چه هزینه شده و اکنون چه چیزی گیر شهروندان رشتی آمده است.

جعفرزاده همچنین در ادامه گفت: ما در این استان به لحاظ نیروی متخصص و توانمند کمبود نداریم اما یک شیر پاک خورده به من بگوید هدف از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب چه بوده و اصلا این تصفیه خانه چه کاری انجام می دهد. بنده سال گذشته هم در مورد افتتاح نمایشی این تصفیه خانه توضیح دادم و حتی در افتتاح آن هم به نشانه اعتراض حضور نیافتم اما با این وجود هیچ اتفاقی نیافتاد.

وی در پایان افزود: به نظر می رسد بهره برداری از شبکه فاضلاب بهداشتی رشت حالا حالا ها آرزویی دست نیافتنی است اما این بار از آقای استاندار می خواهم ورود کند و چاره ای اساسی بیاندیشد./خزرآنلاین

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share