آقای شهردار ، کراکی از آب درآمد!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «راب فوردز» شهردار شهر تورنتو در کانادا با اعتراف به اینکه به مصرف ماده مخدر کراک اعتیاد دارد اعلام کرد قصد دارد در سمتش باقی بماند.  با وجود مخالفت مردم تورنتو به ادامه فعالیت «راب فوردز» شهردار این شهر که گفته اند وی بزرگترین شهر کانادا را به مضحکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «راب فوردز» شهردار شهر تورنتو در کانادا با اعتراف به اینکه به مصرف ماده مخدر کراک اعتیاد دارد اعلام کرد قصد دارد در سمتش باقی بماند.

 با وجود مخالفت مردم تورنتو به ادامه فعالیت «راب فوردز» شهردار این شهر که گفته اند وی بزرگترین شهر کانادا را به مضحکه دنیا تبدیل کرده ، وی اعلام کرد که قصد دارد به فعالیتش در این سمت ادامه دهد.

 این گزارش حاکی است اخیرا پلیس کانادا گزارشاتی مشروح و ویدئویی تحویل دادگستری این کشور داده که در آنها نشان داده شده فوردز شهردار تورنتو در یک محل مشهور که مرکز مصرف کنندگان مواد مخدر است در حال مصرف کراک است.

 اما آقای شهردار کماکان اعلام کرده که قصد استعفا ندارد . وی گفت : می دانم که همه را در این شهر به دردسر انداخته ام ، اما بابت آن متأسفم . اعتراف می کنم که اشتباه کرده ام . من عاشق شغلم در این شهر هستم .

موضوع مصرف مواد مخدر شهردار به قدری بالا گرفته که حتی خانواده وی نیز از شرمندگی حاضر به توضیحی در این باره نیستند.

 گفتنی است ماجرای رسوائی در شهرداری تورنتو باعث شده شش تن از کارمندان فوردز از جمله مسئول دفتر او شغل خود را از دست بدهند./صدخبر


 

Share