به مناسبت فرارسيدن آغاز بازگشايي مدارس؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان+ متن بیانیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و کیهان هاشم نیا استاندار گیلان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :بمناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و کیهان هاشم نیا استاندار گیلان بیانیه ای صادر کردند. متن بیانیه بدین شرح است:

در نخستین روز از خزان طبیعت ، معجزه ی شوق خالصانه ی دانستن است که فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را نوید میدهد . مهرآغازی برای گام های مشتاق علم آموزی و پرورندگان بینش و دانایی است .

بی تردید این جلوه های زیبای شور ، شعف و اشتیاق برای آراستن آیندگان ایران اسلامی به زیور اندیشه و تفکر که زمینه ساز فتح قله های رفیع دانایی است تنها با کوشش و جوشش وارثان انبیاء و اولیای الهی محقق می شود.

درسال حماسه ی سیاسی وحماسه ی اقتصادی از گل های بوستان مدارس انتظار می رود که قدر این دوران پربرکت آرامش و امنیت را که به مدد خون مقدس شهداء و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران پرافتخار و رهبری های پیامبرگونه ی امام راحل و رهبر معظم انقلاب بدست آمده بدانند و باتوکل به خالق هستی به آموختن و تزکیه ی نفس بپردازند .

اینجانبان آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمان فرهیخته و دانش آموزان سخت کوش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق هرچه بیشتر این عزیزان را در خدمت به میهن اسلامی مان از خداوندمنان مسئلت می نمائیم .

 

 

               زین العابدین قربانی                                                                                   کیهان هاشم نیا
نماینده ولی فقیه دراستان گیلان و امام جمعه رشت                                                            استاندار گیلان
                      

Share