یک اتفاق خوب برای جامعه رسانه ای و ورزش گیلان

اجرای یک مجری گیلانی پس از ۲۳ سال در شبکه سراسری سیما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعه ای که گذشت یک اتفاق خوب با خود به همراه داشت، یک اتفاق خوب برای جامعه رسانه ای گیلان و البته یک اتفاق خوشایند برای اهالی فوتبال گیلان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از این جهت میمنت این اتفاق را هم به بخش رسانه ای گیلان ربط می دهیم و هم به بخش ورزش و فوتبال گیلان  که امروزه در دنیای فوتبال و البته ورزش حرفه ای، بخش رسانه ای به جزئی لاینفک و تاثیرگذار تبدیل شده و اهمیت آن برکسی پوشیده نیست و از این رو همانگونه که پیشرفت و موفقیتهای ورزشی این دیار موجب مباهات جامعه رسانه ای، خبرنگاران و ورزشی نویسان این استان می شود به همان نسبت موفقیتهای بخش رسانه ای و اهالی آن هم موجب خورسندی ورزشی های استان خواهد شد.axe4694

اما این اتفاق خوب از این قرار است که امسال و با آغاز رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور، قرار شد برنامه ای با عنوان (( لیگ ۱))  با تهیه کنندگی مزدک میرزایی و پیمان یوسفی برای پرداختن به مسایل مسابقات و تیمهای لیگ دسته اول تهیه و از شبکه سراسری ورزش بر روی آنتن برود.

و البته بخش خوب ماجرا برای گیلانی ها این بود که مجری برگزیده شده برای اجرای این برنامه زنده یکی از مجریان توانمند استان گیلان به نام (( مجتبی پور بخش )) بود. مجتبی پوربخش از اهالی رسانه ای گیلان می باشد که متولد رشت و دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته تربیت بدنی هم بوده و  بیش از ده سال است که سابقه فعالیت در بخش رسانه ای اعم از روزنامه  نسیم و سیمای مرکز گیلان، شبکه باران را دارد. وی علاوه بر گزارشگری مسابقات فوتبال سابقه اجرای برنامه های مختلف را داشته که بارزترین آن برنامه (( سکو ))  می باشد.

تقریبا از آخرین زمانی که مسعود خادم به عنوان یک مجری گیلانی در سالهای ۶۴ تا ۶۶ در شبکه دوم سیما در برنامه های (( ورزش شبکه  دو ))  و (( نیرو و نشاط )) حضور داشت،  بیش از ۲۳ سال می گذرد و این بار مجتبی پوربخش به عنوان یک مجری در برنامه پخش زنده از شبکه سراسری سیما حضور پیدا کرد تا گیلانی ها پس از چندین سال شاهد حضور یک مجری گیلانی دیگر باشند.

البته فراموش نکنیم که استان گیلان در طی این سالها افرادی قوی و سرشناس را در جامعه مطبوعاتی کشور داشته که با قلم شیوا و رسای خود  مایه مباهات مردمان این دیار بوده اند اما دراین  مجال اشاره ما در بخش صدا و سیما بوده و البته باید عنوان کرد که سهم حضور گیلانی ها  در برنامه های سراسری صدا و سیما فقط این دو حضور نبوده و هدف از ذکر این دو مورد، اشاره  به مجریانی  بوده که علاوه بر شبکه استانی در برنامه های شبکه های سراسری سیما هم به عنوان مجری حاضر بوده اند. باید یاد آور شد  که  در حوزه  صدا ( رادیو ) هم  کامران جعفری از بزرگان گیلانی این بخش  بوده  که علاوه بر گزارشگری و مجری گری در صدا و سیمای گیلان، سالهای سال در رادیو ورزش هم به عنوان مجری و هم به عنوان  گزارشگر با صدای گرم و گزارش های جذاب خود  به ایفای نقش پرداخته و افتخاری برای جامعه رسانه ای گیلان محسوب می شود و نیز افشین وهابی هم علاوه بر اجرا و گزارشگری در شبکه باران، در شبکه سراسری ورزش سیما نیز به عنوان گزارشگر فوتبال حضور داشته است.

به هر حال حضور پور بخش در شبکه سراسری ورزش می تواند اتفاقی خوب برای جامعه ورزشی و رسانه ای گیلان تلقی گردد و برای وی در مسیر جدید آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امیدواریم هم زمان با درخشش تیمهای ورزشی و ورزشکاران گیلانی در سطوح ملی و بین المللی، شاهد پیشرفت روز افزون و حضور پررنگ اهالی رسانه ای این دیار هم باشیم./خزرآنلاین

Share