کشف ۷ هزار فیلم مبتذل در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: ستاد مذکور یک فروشگاه مجازی عرضه محصولات فرهنگی را در رشت شناسایی کرد. وی از کشف و ضبط هفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: ستاد مذکور یک فروشگاه مجازی عرضه محصولات فرهنگی را در رشت شناسایی کرد.esmailpour

وی از کشف و ضبط هفت هزار حلقه لوح فشرده فیلم مبتذل و مستهجن طی یک عملیات در گیلان خبر داد و افزود: پنجشنبه هفته گذشته ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با همکاری پلیس اماکن و امنیت اخلاقی استان در یک عملیات توانستند محصولات غیر مجاز فرهنگی در یک منزل که در قالب فروشگاه مجازی محصولات فرهنگی فعالیت می‌کرد، را کشف و ضبط کنند.

اسماعیل‌پور فعالیت شرکت مذکور را در قالب فروش محصولات فرهنگی و هنری خواند و تصریح کرد: ۱۰ هزار بسته آماده ارسال به نقاط مختلف کشور در عملیات ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و پلیس اماکن گیلان ضبط شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه شش دستگاه تکثیر عمده لوح فشرده در عملیات مذکور کشف و ضبط شده است، یادآور شد: دستگاه‌های تکثیر ضبط شده، قابلیت تکثیر یک لوح فشرده به ۱۱ لوح را دارند.

وی به فعالیت فروشگاه مذکور به صورت غیر قانونی اشاره کرد و گفت: ورشکسته شدن شرکت‌های فیلم‌سازی از آثار مخرب توزیع فیلم‌های غیر مجاز در جامعه است.

اسماعیل‌پور فعالیت فروشگاه‌های مجازی غیر مجاز محصولات فرهنگی و هنری را سبب زیان رساندن به تولیدکنندگان آثار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: محصولات فرهنگی و هنری خارجی و ایرانی توسط فروشگاه غیر مجاز مذکور تکثیر و عرضه می‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عرضه محصولات فرهنگی و هنری غیر مجاز در تخریب بنیان خانواده و انحراف جوانان را تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: شرکت مذکور شاکیان خصوصی دارد و پیگیری قانونی از طرف شاکیان در حال انجام است.

Share