رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت عنوان کرد:

کسری ۳۰ درصدی بودجه شهرداری رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت از کسری ۳۰ درصد بودجه شهرداری این شهر خبر داد و گفت: کسری بودجه فعالیت‌های عمرانی شهر رشت را عقب انداخته است و سازمان‌های دولتی باید بدهی خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : امیر حسین علوی عصر امروز در جلسه علنی شوری اسلامی این شهر برای انتخاب شهردار رشت، اظهار کرد: برای انتخاب یک شهردار اصلح کار کارشناسی انجام شد.

th (9)

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در شورای شهر رشت شهردار این شهر را به دور از مسایل سیاسی انتخاب کردند، تصریح کرد: برخی‌ها از این فضا سوءاستفاده کرده و اقدام به ارسال پیامک‌های تهدید‌آمیز کردند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ما برای خدمت به مردم وارد شورا شدیم، گفت: آماده‌ایم خود را وقف خدمت به مردم شهر رشت کنیم.

وی، شهرداری رشت را ۳۰ درصد کسری بودجه مواجه خواند و یادآور شد: کسری بودجه فعالیت‌های عمرانی شهر رشت را عقب انداخته است.

علوی، با تصریح بر اینکه شهرداری باید برای بازگرداندن اعتماد مردم تلاش کند، خاطرنشان کرد: عوارض شهرداری باید صرف خدمات عمرانی شود.

وی، با اشاره به اینکه بسیاری از سازمان‌های دولتی به شهرداری رشت بدهی دارند، متذکر شد: مسئولان استان باید شهرداری رشت را کمک کنند و پرداخت بدهی به شهرداری بهترین کار است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت، از مردم خواست پرداخت عوارض شهرداری را جدی بگیرند.

وی از ثبت عوارض شهرداری رشت خبر داد و یادآور شد: از این به بعد روی این مسئله حساسیت زیادی وجود دارد.

علوی با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری باید تحقق یابد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این بودجه نیاز به همکاری مسئولان داریم تا با بهترین نحو فضا مدیریت شود.

وی، فراهم شدن فضای اعتماد بین مردم و مسئولان را از وظایف مهم دانست و تصریح کرد: تمام ارگان‌ها و مسئولان به مدیران شهری کمک کنند./فارس

Share