کارگردان هیس دخترها فریاد نمی زنند :

پوران درخشنده مهمان ویژه اختتامیه جشنواره فیلم کودک گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین اختتامیه همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۰/۷/۹۲ در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با حضور کارگردان مطرح سینمای ایران خانم درخشنده برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آئین اختتامیه همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوانان گیلان از چهره های محبوب و پرتلاش کودک در تلویزیون تجلیل بعمل خواهد آمد.

رضا ثقتی دبیر اجرایی جشنواره با بیان مطلب فوق افزود : در این مراسم هنرمند گرامی سرکار خانم پوران درخشنده کارگردان برجسته سینمای کودک و نوجوانان بعنوان میهمان ویژه حضور خواهند یافت و برای حاضران سخنرانی خواهند نمود.drakhshandeh

رضا ثقتی بیان کرد : تقدیر از سازمانهایی که بیشترین همکاری را با جشنواره فیلم کودک و نوجوان داشتند از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود.

وی افزود : در این مراسم این فرصت را خواهیم یافت که از تلاشهای سرکار خانم پوران درخشنده در راستای تولید و ساخت فیلم های حوزه سینمای کودک و نوجوان تقدیر و تجلیل بعمل آوریم.

پوران درخشنده متولد سال ۱۳۳۰ کرمانشاه ، فارغ التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فیلم «رابطه» نخستین تجربه سینمایی اوست. او داوری چندین جشنواره داخلی و بین‌المللی را عهده دار بوده و عضو انجمن فیلمسازان زن آمریکا (WIF)، عضو مرکز بین‌المللی کودکان و نوجوانان (CIFE) و کارگردانان مستقل آمریکا (IFP) نیز می‌باشد.

آئین اختتامیه همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۰/۷/۹۲ در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

Share