همه ی ایران سیروس را دوست داشتند جز انزلی‌چی‌ها !!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پدر قایقران گفت: تمام ایران سیروس را دوست داشتند جز مردم انزلی ! حالا هم که مرده است فقط می‌خواهند از اسمش سو استفاده کنند و به فکر نیستند تا نامش را زنده نگه دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پدر قایقران گفت: تمام ایران سیروس را دوست داشتند جز مردم انزلی ! حالا هم که مرده است فقط می‌خواهند از اسمش سو استفاده کنند و به فکر نیستند تا نامش را زنده نگه دارند sirous

 ۹۰: در راستای نظرسنجی روزنامه ی ۹۰ برای انتخاب بهترین‌های ده سال اخیر فوتبال ایران دیروز با پدر مرحوم سیروس قایقران هم صحبت شدیم . سیروس قایقران نماد یک فوتبالیست با اخلاق و بی‌نظیر از لحاظ فنی بود که از انزلی به اوج رسید . قایقران خیلی زود از بین ما رفت و حالا جای خالی‌اش در این فوتبال احساس می شود . قرار است جایزه ی قایقران به بهترین بازیکن گیلانی ، مازنی ، آذری یا جنوبی تعلق بگیرد که تا اینجا کریم باقری همبازی سیروس مرحوم رتبه ی اول را دارد . پرویز قایقران پدر سیروس درد دل های زیادی داشت که در گفت و گو با ۹۰ می خوانید‍ :


۹۰: مثل این که دل پری دارید ؟
نمی‌دانم از کجا بگویم . در این ۱۵ سال خیلی چیزها دیدم و آخرش هم هیچ کس کاری نکرد . ده مرتبه قول دادند در انزلی حداقل یک زمین فوتبال به اسم سیروس درست کنند اما انگار نه انگار !
۹۰: این مساله را پیگیری نکردید ؟
خیلی دنبالش رفتیم و با مسوولان صحبت کردیم . اما این وعده ها عملی نشد و همه فقط حرف زدند ، آن هم برای این که خودشان را مطرح کنند .
۹۰: چرا مردم خود انزلی کاری نمی‌کنند ؟
تمام ایران سیروس را دوست داشتند جز مردم انزلی ! حالا هم که مرده است فقط می‌خواهند از اسمش سو استفاده کنند و به فکر نیستند تا نامش را زنده نگه دارند . من که ناامید شدم .
۹۰: اما هر سال که مراسم سالگرد پرشور برگزار می‌شود ؟
ای بابا ، بعضی‌ها برای این که بگویند ما هم هستیم به مراسم می‌آیند و برای این که در اخبار باشند فقط حرف می‌زنند . حیف اسم سیروس که این آقایان می خواهند از آن استفاده کنند ، سیروس دنبال پول نبود اما خیلی‌ها می‌خواهند حتی از اسم او هم پول دربیاورند .
۹۰: نظرتان در مورد انتخاب بهترین بازیکن از سوی روزنامه ۹۰ چیست ؟
واقعاً بزرگواری کردید . همین که به فکر بودید ، دست‌‌تان درد نکند . حداقل می‌خواهید نام سیروس را زنده نگه دارید . دم بچه‌های ۹۰ گرم .
۹۰: از همبازیان قدیمی پسرتان کسی به شما سر می‌زند ؟
قبلاً عابدزاده در مراسم سالگرد می‌آمد که حالا آمریکاست . هیچ کس به ما سر نمی‌زند و سر خاک نمی‌آید .

Share