کاپیتان داماش :

هر حرفی می‌زنیم عابدینی ناراحت می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در واکنش به اظهارات مدیرعامل این باشگاه گفت: ظاهراً آقای عابدینی دوست ندارد ما صحبت کنیم، چون هر حرفی می‌زنیم ناراحت می‌شود و به او برمی‌خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمدرضا مهدوی درباره شکست ۲ بر صفر تیم داماش گیلان مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: نمی‌دانم چرا روز گذشته بد بازی کردیم. ما بیش از حد توپ «لو» می‌دادیم و بازی بیشتر در دست تیم پرسپولیس بود.

th (3)
وی افزود: با این وجود قبل از بازی مصاحبه کرده بودم که ما به دلیل مشکلات مالی باشگاه داماش روحیه خوبی برای بازی با پرسپولیس نداریم. در حالی که همیشه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کردیم، این بار نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم.
هافبک داماش با اشاره به مصاحبه امیر عابدینی مبنی بر اینکه مهدوی تمام پول خود را از باشگاه داماش دریافت کرده است، گفت: دست شما درد نکند آقای عابدینی! با وجود مصدومیت و دردی که داشتم با زدن آمپول بازی کردم و شما اینگونه به من لطف داشتید!
مهدوی ادامه داد: ظاهراً آقای عابدینی دوست ندارد ما صحبت کنیم، چون هر حرفی می‌زنیم ناراحت می‌شود و به او برمی‌خورد. پس از پایان بازی با پرسپولیس مصاحبه انجام ندادم، چون از نتیجه به دست آمده ناراحت بودم اما برخی از بازیکنان پس از پایان این مسابقه درباره مشکلات تیم صحبت‌هایی انجام دادند که عابدینی می‌تواند تصاویر این صحبت‌ها را ببیند.
کاپیتان داماش تصریح کرد: ۳ روز قبل از بازی عابدینی از ۵ میلیون تومان گرفته تا ۱۵ میلیون تومان به بازیکنان پول داد. شما حساب کنید ۱۵ میلیون تومان برای بازیکنی که ۵۰۰ میلیون قرارداد بسته است، پولی به حساب می‌آید؟ منظور صحبت‌های من از مشکلات مالی عابدینی نبود. قرار بود قوه قضائیه پولی پرداخت کند ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است. ضمن اینکه هر هفته باید پول می‌دادند که این کار به تعویق افتاد.
کاپیتان داماش با ابراز ناراحتی از اظهارات عابدینی خاطرنشان کرد: چرا آقای عابدینی از اینکه مشکلات ما رسانه‌ای می‌شود، ناراحت شده است؟ چطور می‌گوید مهدوی ۵۰۰ میلیون تومان پول گرفته است ولی من نباید صحبتی انجام دهم؟ آقای عابدینی! چرا زمانی که بازیکنی ۳ فصل پیش ۵۰۰ میلیون تومان پول گرفت، حرفی نزدید؟ چرا درباره آن بازیکنانی که از باشگاه پول گرفتند هیچ حرفی نزدید؟
مهدوی اضافه کرد: بازیکنی ۳ سال پیش یک چک ۵۰۰ میلیونی از باشگاه گرفت و توانست آن را پاس کند ولی من که کاپیتان تیم هستم به تازگی پول ۳ فصل پیش خودم را دریافت کرده‌ام. با این شرایط چه شده است که من بازیکنی بدی شده‌ام؟ آیا بازیکنان سایر تیم‌ها از باشگاه‌ خود پول نمی‌گیرند؟ آیا آنها برای تیم‌های خود مجانی بازی می‌کنند؟
وی در پاسخ به این سوال که آیا ۵۰۰ میلیون تومان از داماش دریافت کرده است، گفت: قرارداد ۳ فصل گذشته من ۴۰۰ میلیون تومان بود و سال گذشته نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه همان ۴۰۰ میلیون تومان بود که البته با شرایط ویژه به ۴۸۰ میلیون تومان می‌رسید. ما گفتیم این شرایط ویژه را نمی‌خواهیم. ۴۰۰ میلیون تومان ۳ فصل پیش خودم را یک ماه است دریافت کرده‌ام و از فصل گذشته نیز ۵۳ درصد طلب دارم. در این فصل نیز هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌ام.
کاپیتان داماش ادامه داد: ما نباید حق و حقوق خودمان را دریافت کنیم؟ خیلی از مسائل وجود دارد که نمی‌توان آنها را بیان کرد. آقای عابدینی می‌داند که بازیکنی می‌خواست داماش را ترک کند ولی ما این مسئله را به شکلی جمع کردیم. آن زمان خوب بودیم اما چون مقابل پرسپولیس نتیجه نگرفتیم بد شدیم؟ اگر پرسپولیس را شکست می‌دادیم، خوب می‌شدیم؟
مهدوی با اشاره به انتقادات عابدینی از محمد آبشک مبنی بر اینکه او در زمین راه می‌رفت، عنوان کرد: در بازی اتفاق می‌افتد که بازیکن راه می‌رود یا می‌دود. نمی‌شود که همه زمان بازی بازیکن بدود. بازیکنان داماش خیلی از مسائل را می‌دانند و اگر بخواهند حرفی بزنند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود./تسنیم
Share