هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قدرت‌علی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این سفر سه روزه خواهد بود و از۲۲ مهر آغاز می‌شود و قرار است آیت‌الله هاشمی علاوه بر مرکز استان کرمانشاه در بعضی مناطق دیگر استان حضور یافته و دیدارهایی نیز داشته باشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جهت حضور در مراسم سالگرد چهارمین شهید محراب به استان کرمانشاه سفر می‌کند.

 21788638434979176950[1]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قدرت‌علی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این سفر سه روزه خواهد بود و از۲۲ مهر آغاز می‌شود و قرار است آیت‌الله هاشمی علاوه بر مرکز استان کرمانشاه در بعضی مناطق دیگر استان حضور یافته و دیدارهایی نیز داشته باشد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد چهارمین شهید محراب کمیته‌ای با حضور محمد اشرفی اصفهانی، حجت‌الاسلام محمد امام جمعه کرمانشاه، حسینعلی امیری قائم مقام امور مجلس وزیر کشور، لطیف صفری و مجتبی موسوی اجاق نمایندگان سابق مجلس تشکیل شد و بنده نیز به عنوان سخنگوی ستاد مراسم سالگرد چهارمین شهید محراب انتخاب شدم.
حشمتیان گفت: اعضای این ستاد به زودی با گروه‌های مختلف استان کرمانشاه دیدار می‌کنند تا کمیته‌های مختلفی با حضور حامیان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دولت یازدهم برای برگزاری مراسم تشکیل شود.
دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی همچنین ادامه داد: اقشار مختلف استان کرمانشاه بی‌صبرانه منتظر حضور آیت‌الله هاشمی در این استان هستند.
وی درباره مشخص شدن وضعیت استاندار کرمانشاه نیز گفت: تاکنون از طریق گروه‌های مختلفی ۳۱ نفر برای استانداری کرمانشاه معرفی شده‌اند که طبق اخباری که من دارم در هفته اخیر این تعداد به پنج نفر کاهش یافته است.
حشمتیان در همین رابطه افزود: البته من را نیز جمعی از نخبگان و ادوار نمایندگان مجلس پیشنهاد کرده‌ بودند که در ملاقات خود با وزیر کشور گفتم من برای استانداری کرمانشاه آمادگی ندارم و افراد باتجربه‌تر از من وجود دارد، ولی در جاهای دیگر مثل وزارت کشور و دولت اگر نیاز باشد حاضر به همکاری هستم البته نه به عنوان سهم‌خواهی، بلکه در راستای همکاری با دولت تدبیر و امید.
این فعال سیاسی با بیان این‌که دولت تدبیر و امید در خرداد ماه ۹۲ با همت و تلاش احزاب مستقل در فضایی که چندان برای کنش سیاسی فراهم نبود به قدرت رسید، اظهار کرد: بنابراین انتظار داشتیم که دولت یازدهم از افراد و احزاب مستقل برای همکاری استفاده کند و امیدواریم رییس جمهور فراموش نکند که خود به عنوان فردی مستقل وارد انتخابات شد.
وی افزود: امید آن داریم که دولت یازدهم همانگونه که در ماه‌های اخیر موفق بوده است در عرصه سیاسی و اقتصادی نیز موفق‌تر باشد. برای مستقلین این افتخار کافی است که از کسی حمایت کرده‌اند که در راستای اهداف امام امت، رهبری و ملت ایران حرکت نمود و در سازمان ملل از مواضع به حق نظام دفاع کرد.
حشمتیان در پایان درباره مواضع تندروها در کشور گفت: طبیعی است که تندروها که منافعشان به خطر افتاده است حرکات عاقلانه دولت تدبیر و امید را نمی‌پذیرند، امید است که آنها هم هدایت و با اکثریت مردم همراه شوند. / فرارو
Share