عضو جامعه روحانیت مبارز:

هاشمی خودش را برای آمریکا “لوس و نونور” کرده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :هاشمی رفسنجانی در حال حاضر باطن سیاه خودش را آشکار می کند وهمانطور که شورای نگهبان او را به درستی رد صلاحیت کرد باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام هم بیرونش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو “ندای انقلاب” درپاسخ به این سوال که پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی مطلبی ازقول ایشان مبنی براینکه امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، در خروجی خود منتشر کرده، آیا همچنین نقل قول هایی از امام(ره) صحت دارد، گفت: هاشمی رفسنجانی خودش را برای آمریکا “لوس و نونور” کرده است و در این شرایط سختی که برای اوباما پیش آمده و حدود یک میلیون از دولت آمریکا اخراج شده اند با این اظهارات به آنها کمک می کند.

t3_062749thلفوی با بیان اینکه کسی دیگر حرف هاشمی را نمی پذیرد،تصریح کرد: هاشمی برخلاف سخنان امام و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت و به دشمن کمک می کند.

عضو شواری مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: خاندان هاشمی انقلاب را به نفع خودشان مصادره کردند و میلیاردر شدند و برخلاف فرمایشات رهبری برای آمریکایی هاخود شیرینی می کند و کمک به دشمن هم حرام در حرام است.

وی با بیان اینکه هاشمی به جای کمک به رهبری در حال ضربه زدن به ایشان است، افزود: هاشمی رفسنجانی در حال حاضر باطن سیاه خودش را آشکار می کند وهمانطور که شورای نگهبان او را به درستی رد صلاحیت کرد باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام هم بیرونش کرد.

شجونی در پایان طرفداران هاشمی را یک مشت پیر واداده با شعار زنده باد آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه سیاست پلیدی باعث شده تا هاشمی این وادادگی و غلامی را برای آمریکا انجام دهد./گیلان آنلاین

Share