بدنبال انتصاب دلخوش به عنوان مشاور دکتر نوبخت :

نصب بنر تبریک برای دلخوش در شهر صومعه سرا ممنوع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : در پی اقدامی عجیب از سوی شهرداری صومعه سرا و به دستور فرماندار شهرستان بنرهای تبریک مردم صومعه سرا نسبت به انتصاب مشاور معاون رئیس جمهور جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاشهرستان صومعه سرا زادگاه بزرگان و شخصیت های بزرگ علمی و فرهنگی و سیاسی است شهرستانی که علاوه بر بزرگان مذهبی و فرهنگی چهرهای سیاسی زیادی را در خود پرورانده است از جمله آن ها در حوزه نمایندگان مجلس می توان  به آقایان حق شناس (نماینده مردم انزلی )، میرزایی (نماینده مردم فومن )، کوچکی نژاد (نماینده مردم رشت)، احمد رمضانپور (نماینده مردم رشت ) و در حال حاضر سید کاظم دلخوش (مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور) که همگی صومعه سرایی می باشند اشاره کرد و اکنون تمامی این افراد در گوشه گوشه و جای جای ایران اسلامی مشغول به خدمتگزاری  به مردم هستند.

مدتی پیش که خبر انتصاب سید کاظم دلخوش نماینده دو دوره قبل مردم شهرستان صومعه سرا به عنوان مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، موجب خوشحالی بسیاری از مردم شد، چندی نگذشت که سیلی از بنرهای تبریک در گیلان بخصوص شهر رشت نصب شد، بنری هم از طرف مردم صومعه سرا در میدان ورودی شهر نصب شد، یک روز بعد بنری برای تبریک  به مهندس خصوصی نماینده فعلی شهرستان در کنار بنر دلخوش نیز نصب شد، از قرار معلوم پس دو روز بنر دلخوش ناپدید شد و بنر مهندس خصوصی را به داخل شهر و میدان اصلی شهر آوردند.s21210-300x253

گفتنی است  میدان شهر که مدتها توسط شهرداری صومعه سرا از نصب بنر خالی شده بود پس از نصب بنر مهندس خصوصی به آلبوم عکس تبدیل  خواهد شد جالب تر آن که  امروز هم  وقتی سیل عظیم از مردم، بنرهای تبریک سید کاظم دلخوش را در دست داشتند  و برای نصب آن به شهرداری مراجعه کردند با مخالفت مسوولین شهرداری مواجه شدند و وقتی جریان را جویا می شوند به آنها می گویند: نصب بنر تبریک برای دلخوش در شهر صومعه سرا ممنوع شده است.

axe4637

th (32)

براساس پیگیری ها به عمل آمده یک مسوول آگاه در شهرداری که نخواست نامش فاش شود گفت: به دستور فرماندار شهرستان  صومعه سرا نصب هرگونه پرده و بنر برای دلخوش مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در سطح شهر صومعه سرا ممنوع است.

به یاد داریم که قبلا هم در زمان انتخابات ریاست جمهوری از نصب بنر سخنرانی دکتر محسن رضایی هم در صومعه سرا خودداری شد که البته آن هم به دستور فرماندار و به دلیل انتخابات بود اما نصب  و ممانعت از نصب بنر دلخوش در شهر صومعه سرا به چه دلیل و ادعای است و اصلا ممنوع شدن نصب بنر طبق کدام قانون است ؟ براستی فرماندار صومعه سرا وقت خود را برای چه اموری صرف می کند و آیا در همه امور چنین حساس می باشند ؟ اگر مسئله نصب بنر در شهر است و مشکل دارد چرا نصب بنر نماینده شهر مهندس خصوصی در میدان شهر مشکل ساز نیست و مانع از آن نمی شوند؟ باور این مسئله سخت است که شهر صومعه سرا یک بام و دو هوا داشته باشد پشت این اقدام عجولانه فرماندار صومعه سرا چه کسی پنهان شده است؟

این ها سوالاتی است که بسیاری از شهروندان صومعه سرا منتظر جواب آن هستند. به هر حال باید متذکر شد اگر صندلی ها می ماند آن را به شما نمی دادند دلخوش و مانند آنها نیازمند به بنر نیستند و اگر کسانی هم پیام تبریک برای  کسی بدهند جرم نیست نباید در دولت امید مردم را ناامید کرد. شهرستان صومعه سرا متعلق به تمام صومعه سرایان است و ملک  خصوصی شخص خاصی نبوده  و نخواهد بود.

Share