رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

ناجا بدون در نظر گرفتن وابستگی ها اعمال قانون کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی گفت: ما توقع داریم ناجا در مقابل با کوچکترین تخلف ها همچنان بدون در نظر گرفتن وابستگی ها اعمال قانون کند زیرا همه در برابر قانون برابریم؛ لذا هموراه از ناجا انتظار داریم که برای جلوگیری از طغیان فساد و ظلم که منشا فساد و ظلم به دیگری و خود را دارد، ضابطه مند به اجرای قوانین بپردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی  گفت: ما توقع داریم ناجا در مقابل با کوچکترین تخلف ها همچنان بدون در نظر گرفتن وابستگی ها اعمال قانون کند زیرا همه در برابر قانون برابریم؛ لذا هموراه از ناجا انتظار داریم که برای جلوگیری از طغیان فساد و ظلم که منشا فساد و ظلم به دیگری و خود را دارد، ضابطه مند به اجرای قوانین بپردازد.nadimi

سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرماندهی انتظامی گیلان روز گذشته در نشست با مجمع نمایندگان گیلان که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: در هفته ناجا که از ۱۳ مهرماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت بیش از ۶۰ برنامه کشوری و استانی داریم که هدف از اجرای این برنامه ها ایجاد تعامل دوسویه مردم و پلیس است.

وی با ارائه گزارش عملکرد ناجا طی یک سال گذشته گفت: بیش از ۵۶۰ نفر در حال آموزش دیدن هستند و ۱۸۹۵ نفر نیز در حال استخدام که به زودی جذب می شوند و همچنین ۲۶۵ نفر نیز تغییر وضعیت شده اند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه از ۱۹۵۵ نفر که انتخاب شدند حدود ۸۴ درصد از فعالیت ناجای گیلان اعلام رضایت کردند، گفت: حمایت و همراهی شما نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانینی که بتواند گره مشکلات اقتصادی ناجا را برطرف کند موجب می شود که این رضایتمندی افزایش پیدا کند.

سردار رحمتی در ادامه افزود: علی رغم سالی که گذشت سال تنگنای اقتصادی بوده است اما توانستیم پروژه های عمرانی نظیر ستاد فرماندهی در شهرستان ماسال، رضوانشهر و همچنین پروژه مجتمع آموزشی، سالن ورزشی و ساختمان آگاهی در استان مجموعه اقدامات عمرانی بوده که با کمک دوستان در استان انجام گرفته است.

در ادامه ندیمی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا و قدردانی از زحمات مجریان امنیت در استان اظهار کرد: اجتماع و ارتباطات نظم می خواهد که مجری آن در جامعه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه نیروی انتظامی در عین حال که الهی است مردمی نیز می باشد، افزود: لذا ما انتظار داریم ناجا به گونه ای با مردم رفتار کند که احساس امنیت در آنها تقویت شود چراکه آنها علاوه بر اینکه پناهگاه مردم از ظلم و ستم هستند حافظان مال و ناموس آنها نیز هستند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه با بیان اینکه همه در برابر قانون مساوی اند، گفت: ما توقع داریم ناجا در مقابل با کوچکترین تخلف ها همچنان بدون در نظر گرفتن وابستگی ها اعمال قانون کند زیرا همه در برابر قانون برابریم؛ لذا هموراه از ناجا انتظار داریم که برای جلوگیری از طغیان فساد و ظلم که منشا فساد و ظلم به دیگری و خود را دارد، ضابطه مند به اجرای قوانین بپردازد./ایسنا

ندیمی تصریح کرد: علم روانشناسی دیدگاه خوبی نسبت به والدینی که کودک را از پلیس می ترسانند ندارد چرا که پلیس هموراه مظهر حمایت و پناهگاه در جامعه است.

در ادامه کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت گفت: ناجا در استان کارهای خوبی را انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد و از جمله ارگانهایی محسوب می شود که تعطیلی و استراحت ندارد لذا ما باید تلاش کنیم تا اقتدار نیرو را حفظ کنیم زیرا با ارائه خدمات به نوعی بازدارندگی هم در جامعه ایجاد می کند به عنوان مثال با برگزاری نمایشگاههای مختلف از حوادث رانندگی یا مواد مخدر و فسادهای اجتماعی زمینه اطلاع رسانی  و آگاهی مردم را افزایش می دهد.

در پایان عطالله حکیمی، نماینده مردم شهرستان رودبار ضمن قدردانی از تلاش هاو فعالیتهای شبانه روزی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی نظام می باشد که در هر ساعت از شبانه روز بی دریغ با ارائه خدمات مختلف به مردم موجب رضایمندی آنها می‌شود.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share