با ارسال نامه ای به دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا:

مهندس حق شناس هم از نامزدی استانداری گیلان انصراف داد

در کشور پهناورمان ایران، نام مدیران لایقی از گیلان با کارنامه هایی درخشان از فعالیت های اجرایی ارزنده و موفقیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به چشم می خورد. چه نیکوست در برهه طلایی تاریخی امروز ایران عزیز برای این سمت مهم و تاثیرگذار از دانش، توان ، تجربه و تعهد چنین مدیران شایسته و نام های بزرگ عرصه های اجرایی بهره گرفته شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس هادی حق شناس نماینده اسبق مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از حضور در عرصه رقابت تصدی استانداری گیلان انصراف داد. وی ضمن تشکر از مردم گیلان عنوان داشتند اینجانب با اذعان به نقش موثر مدیران توانمند بومی در شکوفایی استعدادهای استان سرسبز گیلان به ویژه فهرست هشت نفره معرفی شده توسط اصلاح طلبان استان انتصاب مدیری بومی و همسو با سیاست های کلان دولت تدبیر و امید که برآمده از آرای میلیونی مردم است را شایسته دانسته و با توجه به تصمیم اینجانب مبنی بر خدمت در سایرعرصه ها ،حمایت  خود را از دیگر گزینه های  هم فکر تصدی پست استانداری گیلان به ویژه اصلاح طلبان اعلام می دارم.ImageThumb2

شایان ذکر است در چند روز گذشته دکتررمضانعلی  صادق زاده و دکتر احمد رمضانپور نرگسی از نامزدی تصدی استانداری گیلان انصراف دادند .

متن نامه ارسالی مهندس حق شناس

با سلام و احترام به مردم شریف و عزیز گیلان گروه ها واحزاب  همسو دولت تدبیر وامید

همراهان عزیز از اینکه مرا به به عنوان سرباز خدوم جمهوری اسلامی ایران مورد عنایت قرارداده و شایسته نامزدی استانداری استان گیلان دانسته اید، بر خود می بالم وصمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

در کشور پهناورمان ایران، نام مدیران لایقی از گیلان با کارنامه هایی درخشان  از فعالیت های اجرایی ارزنده  و موفقیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی  به چشم می خورد. چه نیکوست  در برهه طلایی تاریخی امروز ایران عزیز  برای  این سمت مهم و تاثیرگذار از دانش، توان ، تجربه و تعهد چنین مدیران شایسته  و نام های بزرگ عرصه های اجرایی بهره گرفته شود.

اینجانب با اذعان به نقش موثر مدیران توانمند بومی در شکوفایی استعدادهای استان سرسبز گیلان به ویژه فهرست هشت نفره معرفی شده توسط اصلاح طلبان استان انتصاب مدیری بومی و همسو با سیاست های کلان دولت تدبیر و امید که برآمده از آرای میلیونی مردم است را شایسته دانسته و با توجه به تصمیم اینجانب مبنی بر خدمت در سایرعرصه ها ،حمایت  خود را از دیگر گزینه های  هم فکر تصدی پست استانداری گیلان به ویژه اصلاح طلبان اعلام می دارم.

امید است با اتکال به خداوند متعال با حسن تدبیر شاهد آینده ای  باشکوه برای مردم سرافراز و شهید پرور استان  عزیزمان باشیم و در نیل به این هدف شایسته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

 

                                                                                                                  هادی حق شناس

Share