جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل مخابرات گیلان :

رضا خضردوست: من راهم ، راه اعتدال است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با حضور مدیران ارشد مخابرات کشور و مسئولان عالی دستگاه‌های اجرایی استان آغاز شد رضا خضردوست مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان با تاکید بر توجه ویژه به کار و تخصص کارکنان، اظهار کرد: مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :  طی مراسمی با حضور مهندس کارگزار مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران، مهندس رضا خضردوست به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گیلان معرفی و از تلاش‌های علی نعمتی تقدیر شد.

khezrdoost-300x180مهندس کارگزار در این مراسم، راه‌اندازی شبکه‎ی تلفن همراه را از تلاش‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت تلفن‌های همراه از ۱۸ سال گذشته در کشور آغاز شده و اکنون ۱۰۰ میلیون سیم‌کارت در ایران فعال است.

وی افزود: شرکت ارتباطات ثابت ایران آمادگی دارد، ظرف مدت ۸ ماه ۸ هزار روستا را مجهز به اینترنت کند. چنانچه مجوز توسعه از طرف مقامات ذیربط داده شود، در دهه مبارک فجر مرحله اول این طرح شروع می‎شود؛ چراکه اعتبار وجود دارد و تخصص و امکانات هم در اختیار داریم.

در ادامه، رضا خضردوست مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان با تاکید بر توجه ویژه به کار و تخصص کارکنان، اظهار کرد: صداقت و شفاف‌سازی در امور حائز اهمیت است.

وی قانون، اعتدال، پیشرفت و توسعه را مسیر شرکت مخابرات گیلان در آینده عنوان کرد و افزود: مخابرات گیلان مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کند.

گفتنی است؛ مهندس خضردوست مدیرعامل جدید استان گیلان پیش از این به مدت ۷ سال در سمت های عضو هیأت مدیره استان سمنان و گیلان فعالیت داشته است./سیتنا

Share